Kæmpe Tegnene ' Base Speed ​​i Dungeons & Dragons

Bevægelse i " Dungeons & Dragons " rollespil er et vigtigt aspekt af kamp . Mange spillere vælger at bruge miniaturer og en sekskant spille måtten for at symbolisere bekæmpe. Spillere kan vælge at flytte , angribe, løbe væk, trylleformularer , eller udføre mange andre handlinger. Hver sekskant på måtten repræsenterer 5 meter af bevægelse. De fleste erfarne D & D spillere ved, at bevægelsen hastighed mellemstore skabninger er 30 meter i en seks -sekunders tur. Men hvad med den bevægelse hastighed af større skabninger ? Base Speed ​​

" Dungeons & Dragons" opmuntrer spillerne til at bruge tid på at interagere med omgivelserne og tegn, som Dungeon Master har skabt. Men bekæmpe er stadig en stor del af spillet. Når du opretter brugerdefinerede monstre eller non- player karakterer du skal overveje bevægelse hastighed for større skabninger. Kæmpe monstre har en bevægelse hastighed på 50 meter per seks sekunder base. Hvis du bruger en standard sekskant mat, betyder det, at et stort monster kan flytte 10 hexes pr seks -sekunders tur.
Armor

Kæmpe menneskelignende væsner , ligesom giganter , kan bære rustninger . Denne rustning gør disse skabninger sværere at ramme ved at øge deres panser klasse. At ramme en fjende , har brug for tegn til at opfylde eller overstige deres rustning klasse ved at rulle en 20 - sidet terning og tilføje eventuelle angreb bonusser. Forøgelse af din rustning klasse ved man generelt reducerer din chance for at blive ramt af 5 procent . Afvejningen er, at tungere rustning grænser din hastighed. Dette er lige så sandt for enorme monstre , som det er for spillere . Giants iført rustning have en bevægelse hastighed på 30 fod eller 6 hexes hver seks sekunder.
Svømning og Flying

Basen jord hastighed for store skabninger kan være 50 fod , men hvad hvis monstrene er i luften eller kan svømme ? Der er få væsner, der er både store , 16 til 32 meter på tværs af eller høj og luften. Modne drager er et eksempel på et stort væsen, der kan flyve. Kæmpe flyvende væsner kan flyve med en hastighed på 150 meter eller 30 hexes pr seks -sekunders tur. Kæmpe monstre, der kan svømme kan svømme med en hastighed på 60 fod eller 12 hexes pr seks -sekunders tur.
Hustle versus Sprint

Basen hastigheden af ​​en skabning er kaldte sin " hustle hastighed. " Det er den hastighed, at det bevæger sig i et kontrolleret kampsituation . Flytning af dit fulde hustle hastighed i en runde tager hele din tur . Du kan gå på halv denne hastighed og stadig tage en halv- handling. Turen hastighed af enorme skabninger er 25 meter pr seks sekunder . Kæmpe væsner kan også køre på 75 meter per runde eller sprint med en hastighed på 100 meter per tur. Disse hastigheder er modificeret af enhver bonus eller sanktioner på arbejdspladsen.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil