Hvordan man skriver en Dungeons and Dragons Module

" Dungeons and Dragons " er en pen -og-papir rollespil , der indeholder mange figurklasser , monstre og kampagneindstillinger. Mens der er ingen mangel på premade eventyr , er det somme tider rart at spille gennem en episk fortælling om din egen skabelse --- og hvis du har erfaring med at drive et spil som Dungeon Master , samt nogle færdigheder i vævning fortællinger , er det ikke svært at skrive dine egne eventyr . Da Wizards of the Coast i 1997 køb af " Dungeons and Dragons " fra TSR har WOTC gjort en indsats for at strømline spillets infamt komplicerede regler systemet til noget, uerfarne spillere og dungeon mestre kan lære meget lettere , der kulminerede i den seneste fjerde udgave af det regelsæt , som består af spillerens håndbog , uhyret manual og fangehullet herres vejledning. Disse regelsæt er nødvendige referencemateriale for at skabe de tegn og nonplayer tegn der befolker dit eventyr og for at planlægge monstersammenstød og skabe udfordrende fangehuller og castles.Things du har brug
" Dungeons and Dragons " kerne regelsæt
Gaming gruppe myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

samle spillerne i din gaming gruppe og finde ud af hvilken slags eventyr, de gerne vil spille --- dit arbejde kan være for intet hvis du opretter en fremragende eventyr blot for at opdage, at din almindelige gruppe har ingen interesse i sin indstilling eller tema. Fantasi er den eneste grænse for omfanget af dit eventyr , så du kan designe et spil, der fokuserer på alt fra en grundlæggende fangekælder kravle efter skat at en intrige -rige politiske mord til en guddommelig mission for at dræbe en ond gud .

Brug dine interesser som inspiration vil gøre eventyret sjovere at skrive. For eksempel, hvis du har en interesse i romersk eller græsk historie , kan dit eventyr afspejle, at med elementer afledt af spartanerne ' kamp mod det persiske imperium ved Thermopylæ eller navy -orienterede puniske krige mellem Rom og Karthago .

2.

Vælg en indstilling til at placere dit eventyr. " Dungeons and Dragons " funktioner mange officielle indstillinger --- Al- Qadim , Forgotten Realms , Gamma Verden og Ravenloft , for blot at nævne et par stykker --- og hver har sine egne temaer og særlige regler. Vælg den indstilling, der passer bedst til de eventyr, du har i tankerne. Wizards of the Coast produktkatalog har en komplet liste over kampagneindstillinger og eventyr , men du kan også tjekke med din lokale spil eller hobby butik for kampagneindstilling anbefalinger .
3

Beslut dig for en sværhedsgrad til dit eventyr , under hensyntagen niveauet af din gruppes player karakterer --- har ikke en gruppe af niveau 3 røvere mod et højt niveau monster såsom en kromatisk drage. Når du tænker på de prøvelser dine karakterer vil stå over for , se uhyret vejledning i " Dungeons and Dragons " centrale regler og vælg fjender , hvis statistik vil ikke overvælde din gruppe i kamp. Husk også dine spilleres manglende kampfærdigheder , når de planlægger gåder og fælder --- ikke brygge noget, der ville være uundgåelig af en bande eventyrere på din gruppes niveau . Der henvises til Dungeon Master guide sektion af de centrale regler for mere information om at designe disse funktioner på dit eventyr , eller se Wizards of the Coast design og udvikling blog, som byder på et væld af oplysninger om , hvad der går ind i at skabe et spil, mens også opmuntrende eventyr forfattere til at holde tingene simple.
4

Plan for uventede . Herlighed rollespil som " Dungeons and Dragons" er, at sådanne spil foregår i vid udstrækning i fantasien af ​​deres spillere . På grund af den frihed det giver spillerne mulighed , de kan meget vel --- ja, kan ofte --- træffe beslutning om en fremgangsmåde , du ikke forvente , og hvor du ikke er forberedt . Men en god Dungeon Master altid bruger sin fortælling dygtighed til at sætte sine spillere tilbage på sporet uden at ty til deus ex Machinae . Brug flere narrative tråde i din historie , så hvis for eksempel din gruppe dræber deres mæcen , før der gives en quest , kan nogle senere begivenhed hjælpe dem med at nå samme destination uden at du behøver at skohorn eventyret.
5.

Gør din eventyr værd dine spilleres tid. Hver spiller bør gå væk fra en " Dungeons and Dragons " eventyr følelse som hun har udrettet noget --- og , mest af alt, som om hun havde en god tid . Hvis dit eventyr ser dine spillere stormede en frygtindgydende fangehul over flere lange gaming sessioner , overveje , hvad der kunne være en passende belønning til "give" dine spillere ved slutningen af ​​det hele, noget, der vil bekræfte eventyr betydning i deres sind, og fortsætte med at give det vægt i deres vurdering , efter at de har flyttet til andre eventyr i andre steder og fremtidige gange --- måske noget, de vil straks begynde at tænke på at bruge i fremtidige eventyr , eller noget, der vil binde deres identitet til deres færdige søgen, sådan som et særligt stykke udstyr. Binde slutningen af ​​din nuværende eventyr ind i begyndelsen gevind på det næste vil holde dine spillere til at komme tilbage til spillet session efter session.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil