Sådan kommer du i gang Afspilning af Dungeons and Dragons Mens Playing som en dværg Fighter

Dwarf kampfly er en ikonisk karakter klasse og race kombination i enhver fantasy indstilling , men især i " Dungeons and Dragons ". Deres iboende racemæssige bonusser gøre dværge velegnet til roller forsvarer og skader forhandler. Fjerde udgave tilføjer klasse beføjelser ( eller exploits ), som giver hver klasse mulighed for at variere deres standard angreb, så gør en dværg fighter er mere end bare maxing styrke og forfatning. At vælge de rigtige feats og beføjelser , der passer til dine foretrukne evner er det første skridt . Når du har gjort det, er du nødt til at udstyre din karakter til bedst passer til hans eller hendes styrker . Instruktioner
Oprettelse af en dværg Fighter
1

Tildel din evne scoringer. Ud over den standard array, dværge får et plus to bonus til forfatningen og visdom . Styrke vil være din primære evne. Højere forfatning udmønter sig i flere hit points , som er afgørende for en fighter, så din forfatning score skal også være høj. Visdom og Smidighed kan også være værdifulde for en fighter , så du måske ønsker at gøre disse din sekundære attributter . Evne scoringer oversætte til modifikatorer . For at bestemme modifier, opdele din evne score i halvdelen ( runde ned ), og derefter trække fem.
2

Beregn din start hit point og healing overspænding . Fighters starter med 15 plus forfatning modifier hit point og ni plus forfatning modifier healing overspænding .
3

Beregn dit forsvar scoringer. Disse er baseret på din evne scoringer. Fighters få en ekstra plus to til sjælsstyrke .
4

Vælg dine færdigheder. Fighters kan vælge tre af følgende kompetencer: Atletik ( styrke) , Endurance ( forfatningen) , Heal ( Visdom ) , intimidere ( Charisma ) og Streetwise ( Charisma ) . Dværge får også et plus to bonus til Dungeoneering og udholdenhed.
5

Vælg din bedrift. Første niveau tegn kan vælge én race - , klasse - eller evne baseret kunststykke . Fighters starter med rustning færdigheder i klud , læder, skjule , kæde og omfang , og våben færdigheder i simpel nærkamp, ​​militær nærkamp, ​​enkel varierede og militær varierede . Dværge starter med en hammer våben færdighed , der tillader dig at bruge både kaster hamre og warhammers . Du behøver ikke at tage nogen af disse bedrifter . Sejhed ( yderligere fem hit point pr lag) er en generel formål kunststykke, der kan gavne ethvert tegn , men krigere i særdeleshed. Fighter -specifikke feats omfatter Shield Push, Potente Challenge og distraherende Shield. Dværg -specifikke feats omfatter Dodge Giants og Dwarven Våben sprogfærdighed . Ekstra våben eller rustning færdighedsområder feats kan også være nyttige .
6

Vælg dine kræfter . Første niveau tegn får to At- Will , en Encounter og en daglig strøm. Vælg dine kræfter baseret på den type af våben, du planlægger at bruge , og om du foretrækker at gøre skade eller hjælpe allierede. For eksempel vil At- det første niveau magten " Tide of Iron " er for kæmpere , der bruger en en -hånds våben og et skjold. " Dækker Attack " giver en allieret til at flytte ud af skade på vej , mens du angriber hendes fjende.
7.

Bestem din justering og religion. Din justering og din protektor gud har brug for at være den samme. Moradin er lovlig god gud skabelse , protektor guddom af håndværkere og håndværkere og de mest almindelige guddom efterfulgt af dværge . Når det er sagt , kan en fighter realistisk være af enhver tilpasning og tilbede nogen af guderne afhængigt af dine præferencer .
Equpping en dværg Fighter
8

Vælg dit våben (r ) . Sørg for, at våben, du vælger falder i en af ​​dine færdigheder . Det er ikke en dårlig idé at købe en melee og en varierede våben .
9.

Vælg din rustning. Dværge ikke lider en bevægelse straf fra rustning , så tung rustning (kæde, skala , plade) vil ikke sinke dem den måde, de ville andre kæmpere.
10

Vælg dit andet udstyr. Alle tegn starter ud med 100 guld til at bruge på våben , rustning og udstyr. Hovedparten af ​​denne vil blive brugt på våben og rustninger , men du skal reservere nogle af de verdslige accoutrements . En Standard Adventurer Kit indeholder en rygsæk , bedroll , flint og stål , en bæltetaske , 10 dages trail rationer , 50 meter reb , to sunrods og en vandskind . Det er et godt køb på 15 guldstykker . Du kan også ønsker at købe klatrer gear, fakler , flakoner, lanterner og olie eller camping forsyninger, hvis du vil være adventuring ud af byen.
11

købe ammunition . Hvis du har fået en varierede våben , så glem ikke at købe det rigtige ammunition. En standard quiverful af pile , bolte eller slynge kugler koster en guld .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil