Kontakt din spil Mester. Diskuter spillets regler og afgøre, om hun er ved at gennemføre eventuelle nye husorden eller varianter .
2
Bestem din figurs koncept. Kog mangefacetterede komplekse din karakter ned til en kerne idé. Tænk over, hvordan din karakter udføres i eventyr parti og i spillet . Overvej, hvordan han brugte reglerne. Hvad gjorde ham anderledes end de andre karakterer ?
3
genoverveje din figurs race. Løb i det nye spil er blevet moderniseret med forskellige filosofier og smag , og din gamle figurs løb måske ikke passer ind i det nye tegn model . ( Nisser , for eksempel, er en ikke- spilbar race i de centrale regler . )
4
gennemgå de forskellige muligheder i fjerde udgave . Anvend din karakter koncept til en hensigtsmæssig og tilgængelig race, og til den ene af de fire karakter roller i spillet : . Controller, defender , leder eller angriber
5
Yderligere definere, hvordan din karakter vil udfylde denne rolle ved at vælge en klasse build ( findes under "Oprettelse af en [Klasse ] " overskrift under hver klasse beskrivelse i kapitel 4: Tegnklasser af spillerens Handbook ) , hvilket tyder på færdigheder, feats og beføjelser for den pågældende karakter koncept. Det forudbestemte klasse bygger er et valgfrit , men nem måde at indsætte din karakter i en defineret rolle og koncept i spillet .
6
fuldføre konverteringen ved at udfylde ovennævnte oplysninger og eventuelle yderligere oplysninger om din karakter ark med en blyant. Spørg din GM om hjælp, hvis du har brug for det.
Hoteltilbud