Hvordan laver Multiple -choice Spil

Den mest almindelige manifestation af multiple-choice -spil er " vælge dine egne eventyr " stil af bogen. Afspilleren følger en af ​​flere narrative tråde. Den nøjagtige rute , at de tager gennem historien afhænger beslutninger, de træffer . Disse former for spil kan gøres rent for nydelse eller de kan være designet til uddannelsesmæssige formål . Dette kan gøres ved at inkorporere matematik, problemløsning eller spørgsmål om almen viden og udfordringer til de story.Things du har brug hoteltilbud stort ark papir
Pen
computer
Printer
Side bindemiddel

Vis Flere Instruktioner
1

Udvikle en indstilling, tema og karakter til din historie. For at skabe en fortælling , spilleren, der tager sig rollen som hovedpersonen skal blive konfronteret med en form for modgang. Det kan være alt fra at blive kidnappet af pirater til at blive tabt i rummet .
2.

Beslut dig for en start og slut på din historie. Du ønsker måske at tilbyde flere mulige slutninger , eller du kan sætte en bestemt slutning som det endelige mål. Tænk på de udfordringer, spilleren bliver nødt til at overvinde for at nå slutningen .
3

Skriv åbningen scene af din multiple choice spil på computeren. Afslut scene ved at præsentere spilleren med et valg og forskellige muligheder for, hvordan han ønsker at fortsætte.
4

Tegn en kasse i bunden af ​​din ark papir. Skriv en meget forkortet version af åbningen scene. Tegn grene kommer væk fra kassen. Hver gren repræsenterer en af ​​de beslutninger spilleren kunne gøre. Tegn en boks i slutningen af hver gren .
5.

Skriv scenerne , der følger valget i åbningen scene. Skriv scenen på computeren og giver en forkortet version i den relevante rubrik. Afslut hver scene med en anden valg , der fører til et udvalg af nye scener. Fortsæt på denne måde .
6

Før trådene i historien sammen igen med jævne mellemrum. Du er ikke forsøger at tilbyde en række helt separate historier til den spiller , snarere du tilbyder dem en bred vifte af måder at komme fra et punkt i historien til den næste.
7.

Medtag nogle begivenheder at have indflydelse på hvordan afspilleren provenuet senere i spillet . For eksempel kan du have en scene tidligt , hvor spilleren kan vælge mellem at hjælpe en nødlidende købmand at flygte fra banditter eller stjæle sine varer , mens han er distraheret . Senere i spillet spilleren kan komme på tværs af den handlende igen. Historien tråd skal dirigere spilleren at gå til en bestemt scene , hvis han hjalp købmand og en anden , hvis han røvede ham.
8

Count alle boksene og nummerere dem fra den ene til det sidste tal. Den første scene skal nummereres én, men efter dette ikke giver dem disse tal i rækkefølge ; bland dem op mellem scenerne. Ved slutningen af ​​hver scene , hvor spilleren skal træffe deres beslutning , give ham nummeret på den scene, der hvert valg svarer til .
9.

Print scener i rækkefølge. Saml siderne i en bog og binde dem .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil