Sådan Design et land i Dungeons and Dragons

Fangehullet Føreren af ​​et Dungeons and Dragons kampagne skal skabe en historie linje, som vil engagere spillere i en underholdende og udfordrende måde . Oprettelse af en skræddersyet land vil gøre spillet unikt til DM fantasi og vision for, hvordan kampagnen skal fremskridt. Selvom Wizards of the Coast har skabt maps for spillere at bruge , hvilket gør dit eget land inden for mytologi af RPG tilføjer en ekstra dimension , især for dem , der har spillet D & D for mange years.Things du har brug
polyhedral terninger
Dungeons and Dragons Core regelbog
Dungeons and Dragons Players Handbook
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
kuglepenne og papir myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Tegn et kort over dit land. Beslut , hvis du ønsker det skal være en østat , eller hvis du vil have det til grænsen et eksisterende område fra D & D universet. Start med en grundlæggende skitse og tilføje byer , byer, forposter , floder, søer og bjerge. Hold disse grundlæggende så kortet er ikke rodet , men stadig har oplysninger om hvert sted på hånden, når spillerne ønsker at vide. For dette, gør et særskilt kort kun for dig at se . Marker alle de skjulte skatte , våben, magi og NPC'ere , at spillerne vil støde på hele spillet.
2

Give kunstværk, der svarer til din vision for dit land. Dette vil hjælpe spillerne visualisere hvert sted på samme måde, du har, der giver mulighed for en fritflydende spil. Kommunikation i en D & D kampagne er afgørende; DM skal opretholde et underholdende spil uden at forstyrre spillerne på grund af en simpel fejlkommunikation ( se ref . 1).
3

Opret en detaljeret land, der ikke er overvældende eller overflødige. Som DM , er du nødt til at underholde spillerne ikke kede dem med 20-minutters historie foredrag. Detaljer er vigtigt at sætte stemning , men hvis du bruger dem for ofte , kan spillerne miste interesse ( se ref . 2).
4

Bestem hvad spillerne ønsker fra kampagnen. Hvis de ønsker at fokusere på bycentre , skal du derefter oprette ekstra kort for hver by eller bydel . Befolke byer med engagerende NPC'ere (Non -Playing Characters) og potentielle bivirkninger quests. Som DM , er du vejlede spillerne , ikke kontrollere dem ; give dem frihed til at vælge den verden, de vil besætte ( se ref . 2).
5

Brug elementer fra andre lande inden for fantasiens verden , fra enten bøger eller fra tidligere D & D bøger. Hvis du ønsker at opbygge en ørken land kan Dark Sun indstillingen give nogle inspiration. For en traditionel sværd og trolddom kampagne , har Dragonlance serie af bøger indstille benchmark. D & D har også klassiske horror -indstillingerne med Ravenloft kampagner, hvis spillerne ønsker at kæmpe vampyrer , varulve eller endda Frankensteins monster ( se ref . 3).
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil