Tips til Dungeons & Dragons

Dungeons & Dragons er en af ​​de mest kendte tabletop rollespil , og med rette --- sin første udgivelse i 1974 udløste fødslen af hele RPG industrien, inspirerende hundredvis af bordplade og computerspil. Dungeons & Dragons gameplay har udviklet sig lidt over det sidste tredjedel af et århundrede , og et par nyttige tips kan gå en lang vej . Ting du har brug

Dungeons & Dragons indeholder en svimlende vifte af magiske elementer, din karakter kan bære og bruge , men ofte du bliver nødt til at vælge, hvilke at tage med dig , og mange af dem er borderline ubrugelig. En håndfuld af magiske genstande i særdeleshed er vigtigt for ethvert tegn at have. Prøv at få både en fortryllet våben og fortryllede rustning. Dække af Resistance vil give dig en bonus på alle besparelse kaster , vil Ring of Protection giver dig en afbøjning bonus , og Amulet of Natural Armor vil give dig en AC bonus , hver svarende til elementets fortryllelse niveau .


flankerende

flankerende er en vigtig taktik at bruge, når engageret i hånd-til -hånd kamp i versioner af spillet efter anden udgave. Hvis du engagere en fjende med en nærkamp og en venlig enhed truer den på den modsatte side eller hjørne , dit angreb modtager en +2 bonus . Denne regel afspejler den ulempe nogen afværger to angribere på en gang har i det virkelige liv kamp . Arbejder sammen med din fest -hjælpere at flankere fjender kan hjælpe dig med at bringe de monstre til en hurtigere død. Nogle fjender , såsom de udøde , er immune over for angreb i flanken .

Angreb af Opportunity

Et angreb muligheder er et gratis hit du er tilladt til at gøre på en fjende, der falder hans vagt kortvarigt under kamp for at gøre noget andet, såsom at drikke en potion , kastede en forbandelse , eller lave en varierede angreb , såsom skyde en bue . Et vellykket angreb af muligheder kan forårsage en fjendtlig troldmands trolddom at fise , gør det en meget effektiv teknik . Du kan nemt fremprovokere anfald af muligheder fra fjendtlige kombattanter så godt, dog. At spille det sikkert , undgå at tage ikke-kamp handlinger og aldrig bevæge sig mere end sikker højst fem meter per tur , når de i en kamp. Hvis du er en spell caster , altid kastet i defensiven , der ikke provokere et angreb af muligheder .

Focus Fire

fleste monstre i Dungeons & Dragons don ' t blive noget svagere, når de er sårede, og kan stadig angribe med fuld vildskab indtil de trækker deres endelige åndedrag. På grund af dette , er det altid et bedre valg for en part til at fokusere på en fjende på et tidspunkt , når de konfronteres med flere fjender. Dette vil normalt tage ca den samme mængde tid som angriber dem alle på én gang --- men da hver skurken dør du vil tage så meget mindre skade hver tur, snarere end at modtage den fulde stormløb indtil den bitre ende. Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil