Sådan Knus Bosses på Peragus og Telos i Star Wars Knights of the Old Republic 2

Der er flere chefer i Knights of the Old Republic 2 , hvoraf ingen bør tages let på. Men i betragtning af det rigtige udstyr , færdigheder og forberedelse, kan du lave en hån ud af alle, men de sidste 2 af dem . Det vil dække bosserne fra starten af spillet op til Telos . SPOILER ALERT ! Instruktioner
Peragus og HK -50
1

Den første boss , du vil støde på er sølvbeklædt HK -50 , der har forårsaget så meget ballade på stationen for at komme til dig. Han tager dig af overraskelse , som du er Atton og Kreia forsøger at gøre din exit . Har dine granater og Blasters klar.
2

Watch out ! Det første han vil gøre, er gyde en ring af flydende miner foran ham . Brug blasters og granater til at tage disse ud . IKKE oplade ham med et sværd ! Minerne vil enten blæse op i dit ansigt eller komme efter dig !
3

Blast 'em, Atton ! Atton er en skytte ; det er hvad han gør bedst (indtil han bliver en Jedi . ) Giv ham en blaster og lad ham gå til byen.
4

Lad Kreia være fleksibel. På dette tidspunkt , kan hun enten bruge et sværd eller blaster pistol . Hvis du føler du har brug for en anden skytte , lad hende hænge tilbage med blaster . Hvis du vil have hende til at gøre det Custer Charge, give hende sværd og fortælle hende, hvad de skal gøre.
5

Hold øre ud ! Når HK- 50 liv bliver lav, og han ved, at han er blevet slået, han vil aktivere en hurtig -sikring selvdestruktion . Du plejer have meget tid til at komme væk, så trække det ! Bliver fanget i eksplosionen ondt!
Citadel Station og The Exchange
6

Må ikke blive intimideret . Lopak Slusk kan sidde bag et skrivebord med nogle store vagter og et par blaster tårne ​​ved siden af ​​ham, men afhængigt af hvordan du spillede dine kort , kan Luxa enten være på din side , eller imod jer begge. Enten måde, hun ender hjælper for tiden .
7.

Get tæt . Denne kamp foregår i et meget lille område, så blasters er uklog . Slusk vagter også toting akser , så det er bedst at bruge nærkampsvåben .
8

Ingen granater ! I stramme kvartaler , såsom denne kamp gaver , granater er lige så meget en fare for dig , som de er til fjenden ! Du vil sandsynligvis ikke have meget tung rustning på dette tidspunkt, så gør dig selv en tjeneste og forlade granater i din rygsæk .
9.

Få vagterne ! Tag de store fyre ud først ; det er dem , der sætter den største stress på dig . Slusk og hans tårne ​​er nogen big deal, da de ignorerer det faktum, at kampene er begrænset plads og brug blasters ( kan ikke bebrejde tårne ​​, men Slusk , kom nu! ) .
10

Se din ryg ! Igen, afhængig af hvordan du spillede dine kort , kan Luxa være med eller mod dig . Vær dog opmærksom på , at hvis hun syntes at være sammen med dig i starten, når Slusk er færdig, hun vil komme efter dig . Nu er det hendes tur . Hun vil være en smule slidt ned fra den foregående kamp (hvis du ikke allerede har taget hende ned . )
11

Få Luxa først! I modsætning til Slusk , der insisterer på at bruge blasters og har meget lidt nærkontakt dygtighed, Luxa er en gammel hånd med et sværd og Bothan bedøvelse. Tag hende ned først, før du gider med sine vagter.
Telos og Tank Droid
12

Vær forberedt . Denne store fyr skovhuggere rundt , gør ham til en stor og let mål . Brug blasters og granater fra bag barrierer ( de store metal ting delvist blokerer vejen ind i hangaren ), indtil du løber tør . Brug Ion granater først .
13

Luk afstanden. Tank Droid kan lide at bruge blasters og granater på dig så godt. Når du er færdig kaster dit, køre op til ham og begynde chipping væk på ham med vibroblades . Han har ingen nærkontakt evne, så han skulle være en brise.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil