Hvordan jeg Adapt Fullmetal Alchemist Into Dungeons & Dragons

? Dungeons and Dragons er et rollespil , der er meget fleksibel og let tilpasses til forskellige indstillinger. Afspilning af et spil, der foregår i en verden , at spillerne er bekendt med, er en måde at dele en historie, som alle nyder ; manga og anime " Fullmetal Alchemist " er en spændende, eventyrlig sted, hvor alt kan ske . Det er et fantastisk sted at spille Dungeons and Dragons . Ændr din spil til en indstilling " Fullmetal Alchemist " er ikke svært, men du skal gøre en masse forberedelse , før du starter dit spil og være meget komfortabel med de regler, som du er using.Things du har brug
Dungeons and Dragons regelsæt myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Vælg dine reglerne . Dungeons and Dragons er i øjeblikket på sin fjerde sæt af regler , selvom mange spillere nyder at spille med tidligere udgaver , som alle udgaver har forskellige aspekter , der er tiltalende . Den 3,5 -udgave regler er lettere at ændre og kan kræve mindre arbejde , men fjerde udgave regler giver mulighed for en masse tilpasning, som er meget tiltalende.
2

Rediger de " magi " til " alkymi ". I en verden af ​​" Fullmetal Alchemist , " der er ingen magi. Mens alkymi synes magisk , anses det for videnskab. Spells som " Magic Missile ", en spell af ren magisk energi, vil ikke passe ind i den " Fullmetal Alchemist " verden , men du kan ændre fortryllelsen titel og smag tekst til at passe bedre. Du kan også oprette dine egne besværgelser , som vil tage længere tid, men vil gøre verden synes mere komplet .
3

Opret en " alkymist " klassen. De fleste af dine spillere vil sandsynligvis ønsker at være " Fullmetal Alchemist " stil alkymister. "Guiden " eller " troldmandens " klasser er let tilpasses til dette . For eksempel kan 3,5 -udgave " troldmand " class modificeres til at repræsentere et naturligt talent alkymist , der har et par tilsvarende, men stærke evner. "Guiden " class kunne ændres til at repræsentere en alkymist , der studerer ofte og har mange evner, men ingen magtfulde . Husk , alkymister i historien har "tema " evner, såsom Roy Mustang brand evner. Lad dine spillere at vælge et tema , og designe spillets regler , således at valget af nye " alkymi " evner ( spells ) inden for dette tema gør deres karakter mere kraftfuld. Desuden ved hjælp af evner , der ikke går med temaet gør deres karakterer svagere ; for eksempel Roy Mustang er ineffektiv som en fighter , hvis det regner.
4

Design andre klasser . Du har måske spillere ikke ønsker at være en alkymist . Den " jager " klasse er en, der er særlig let at ændre. Giv dine spillere adgang til våben egnede til " Fullmetal Alchemist ". For eksempel mange mennesker bære våben i historien. Tilpasse de statistikker og regler for en bue eller armbrøst at være en pistol eller gevær i stedet. Desuden, hvis du opdager, at de spillere, der er " alkymister " er mere magtfulde end andre spilleres karakterer , kan du tilføje elementer til spillet til at hjælpe selv ting ud .
5

Opret skurke. Homunculi er almindelige skurke i " Fullmetal Alchemist ; " du kan ændre en monster med lignende evner til at være en homunculus . For eksempel kan en zombie nemt tilpasses til at være en svag manneken , men med en intelligens score . Andre alkymister også gøre gode skurke. I historien , tegnet Scar har evner, der er specifikt rettet mod alkymister , så du kan skabe en figur med evner, der midlertidigt eller permanent beskadige evner alkymist tegn ved at give dem en straf for angreb , færdighed kontrol eller gemmer . Hoteltilbud KAYAK 6

Opret verden. " Fullmetal Alchemist " har både meget landdistrikter og meget byområder , hvilket efterlader dig en række forskellige steder at vælge imellem. Tegn i historien har adgang til biler og tog. Beslut hvor meget rejse vil koste, og hvor hurtigt det kan transportere tegn. I historien " Fullmetal Alchemist ", er det muligt at erstatte lemmer med fuldt funktionelle kunstige lemmer ; et tegn kan miste en legemsdel i kamp eller selv ønsker at få en protese med vilje for at gøre sig mere kraftfuld. Bestem , hvor meget det vil koste, og hvad får man involverer .
7.

Opret eventyr. Dette vil variere afhængigt af, om dine spillere nyde masser af kamp , masser af rollespil eller en blanding af begge dele. Skabe gode skurke med klare dagsordener gør dette lettere. Brug hvad du ved af spillerens karakters evner , svagheder og baggrunde til at give dem udfordringer. Du kan også bruge terrænet til at gøre en interessant kamp ; for eksempel en kamp over hustagene i en by , eller en kamp i en smal midtergang af et tog. Kig på den oprindelige historie " Fullmetal Alchemist " til inspiration, bemærke interessante steder eller situationer.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil