Manden versus mennesket konflikt er den mest indbegrebet ekstern konflikt . Med hensyn til historie , manden versus manden konflikt sætter den centrale karakter , eller tegn mod andre mænd i nogle udfordring , der skal overvindes . Denne form for konflikt kan skabe en fysisk kamp for de involverede karakterer , men kan også skabe en udfordring, der skal overvindes ved viljestyrke og Vid. Man versus mand story kroge og ideer inddrage rollespil mellem player karakterer og ikke- afspiller karakter rivaler.
Man vs Self
Manden versus self kamp er et internt kamp hvor mennesket overvinder intern konflikt . Disse spørgsmål er personlige til tegnet , og i modsætning litteratur , skal spillerne bestemme, hvad de interne problemer er passende for deres karakter. Dette er den eneste selvbestemt konflikt til rådighed i en rollespil indstilling, hvor de fleste problemer er udtænkt og styres udelukkende af spillets master. Intern mand versus self konflikter vil indebære karakter moral og valg. Man versus self historie kroge inddrage spillet mester fremmane figurens indre selvstyre konflikt i nogle meningsfuld måde.
Man vs Society
anden arketypiske konflikt , manden versus samfundet historie bue , er en form for ekstern konflikt, hvor karakterer kæmper imod samfundets praksis , skikke og idealer. Denne form for konflikt tvinger tegn til at tilpasse sig , og kampen mod , samfundsmæssige forventninger. Denne form for konflikt er med til at indstille parametre for andre spørgsmål, og fungerer som en ramme problem for indførelse af både mand versus mand og mand versus self konflikter. Story kroge og ideer til denne form for konflikt involverer interaktioner mellem player karakterer og deres samfund , eller repræsentationer heraf.
Man vs Omstændigheder
Manden versus omstændigheder er en ekstern konflikt lignende MAN versus samfundet. Disse to typer konflikt adskiller sig , at mennesket versus omstændigheder indebærer figurens kamp mod skæbne og livets hændelser , snarere end mod samfundet . Skæbnen skubber tegn mod deres skæbne , hvad enten de kan lide det eller ej, og spillerne skal beslutte, hvordan karakter mener om konflikten præsenteret for dem . Story kroge og ideer , der involverer mennesket versus omstændigheder vil pit et tegn, eller tegn mod en skæbne større end dem selv.
Hoteltilbud