Sådan Design et kort til et spil

Uanset om du er Dungeon Master af en bordplade spil eller udvikle den nyeste first-person shooter , er strukturen af ​​de niveauer, du spiller alle bestemt af kort. Små miljø koncepter efterhånden udvikle sig til større topografi , der anvendes som en gaming støtte eller udviklet endnu længere ind i 3D-miljøer og hele spil- verdener.

Du behøver ikke at være en stor - navn spiludvikler at oprette kort . Ligegyldigt hvilket spil du laver , systemet til at skabe kort forbliver den samme. Med lidt omkostninger og en smule fantasi , kan du tegne dit eget spil kort på home.Things du har brug
Graph Paper ruler
Mekaniske blyant
Fin spids pen
Redaktionel kompas
Vinkelmåler
Vis Flere Instruktioner
1

nedskrive alt, hvad du vil medtage i dit kort. Hvis du opretter et kort til et udendørs miljø , beslutte, om det vil være et helt kontinent eller blot en del af én . Hvis du opretter et interiør kort beslutte hvor kompleks struktur vil være . Skrive noter om, hvad slags humør , du ønsker at opnå, hvad slags klima området vil have , og hvad slags væsener vil strejfe dit landskab.
2

skitsere en kladde af dit kort. Tegn en kystlinje , hvis det er et kontinent , eller hvis jorden grænser store vandmasser. Gøre notater om , hvor du ønsker bjergkæder , grotter, dale og skove. Markere de steder i de større byer , byer og landsbyer . Hvis du tegner et kort til en fangekælder eller inde i en bygning , så sørg for at skitsere eventuelle skjulte passager , skattejagter og værelser med store fjender.
3

Tag din lineal og udmåle omfanget af dit kort. Sig du vil have din ø at være 1.000 meter lang, og du beslutter hver 1 centimeter på grafen papir repræsenterer 40 meter. Din ø vil derefter nødt til at være 25 centimeter lang. Du kan derefter bryde målingen yderligere ned for at gøre afstande på dit kort letforståelige fra forskellige synsvinkler ( for eksempel: 1 centimeter lig med 40 meter eller 131 fod). Skriv ned målingerne i hjørnet af dit kort .
4

Tegn dit kort på et stykke ternet papir , og sørg for at følge din oprindelige skitse og skala målinger. Brug din lineal til at tegne lige kanter , at din udarbejdelse kompas tegne cirkler og din vinkelmåler til at måle vinkler. Tilføje noget til det kort, du har glemt at placere på din kladde . Vartegn , monumenter og farlige områder er nogle af de ting, du kan have overset. Find ud af, hvilken vej er nord på dit kort og tegne en pil, der viser nord .
5

Placer topografiske og miljømæssige elementer på dit kort. Sketch bladgrøntsager eller buskede områder til at repræsentere skove , klippefyldte og ujævne områder til at repræsentere bjerge og korte, gentagne vandrette linjer til at repræsentere ørken. Tilføj ragede og flossede kanter til dine kyster. Når du opretter et fangehul , kunne en mørk boblende pool være slam , mens en mørk zigzag kunne udgøre en kæmpe revne . Sørg for at tilføje døre , fælder, monstre og skatte. Tegn møbler og andre indretning hvis du designer en bygning interiør .
6

Opret et symbol legende. Folk bruger dette skema til at referere , hvad de miljømæssige tegninger på dit kort betyder. Brug et særskilt stykke papir for dette. Da du vil have folk til at vide, at en grøn område på kortet er en skov , skitse en del af det grønne område og mærk den "skov" . Gør det samme med bjerge , ørkener, ødemarker og enhver anden markering på kortet, som kan forvirre spillere. Du kan også oprette symbol legender for skabninger , fælder , genstande og andet.
7.

Mærk navnene på vartegn , byer og seværdigheder. Sætte navne på kontinenter, vandområder og vigtige stykker af jord . I dungeons og indvendige rum , label værelser og forskellige dele af strukturen. Dette vil gøre det lettere for spillerne at finde ud af , hvor de er geografisk. Tilmeld , dato og mærke dit kort. Skriv ned, hvad spil eller kampagne er det fra , hvad landmasse den tilhører og navnet på området, eller struktur selv. Hvis dit kort er en del af en multiple - niveau bygning , så sørg for at angive, hvilken etage af bygningen , det er.
8

Trace over din kort med din fine spids pen til at gøre det permanent . Udelad dette afsnit, hvis du ønsker at slette dele af dit kort og genskabe tingene, som spillet bevæger sig på . Du kan også farve dit kort med farveblyanter og markører , hvilket vil bidrage til at gøre de forskellige terræner og interiør funktioner mere genkendelige .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil