Sådan kører en Evil Party Dungeons and Dragons kampagne

Grundlaget for pen og papir rollespil Dungeons and Dragons , er tanken om at have spillerne foregive at være mægtige helte, der forsvarer riger fra de forskellige onder i verden. Sommetider dine spillere kan føle sig kvalt - altid at skulle tage den høje vej , bruger al deres tid på at være uselvisk og ærefuld . Den " onde parti " stil af kampagnen giver dine spillere til rollespil onde eller selviske tegn , der ikke er motiveret af et ønske om at gøre gode deeds.Things du har brug
Dungeons and Dragon regelsæt
Blyanter hoteltilbud Dice
Karakter Ark myHotelVideo.com: Vis mere Instruktioner
1

Opret en overordnet storyline bue ligesom du ville gøre med en standard -kampagne, men lade mere af detaljerne ud til at blive gjort op på flue under spillet. En part af onde figurer tendens til at være mere uforudsigelig end en god aligned fest , da spillerne vil føle, at de har mere frihed til at løse problemer på forskellige måder.
2

Giv tegnene forskellige motivationer til hvorfor de ønsker at gå på en mission eller forsvare en by fra invasion . Mens onde figurer vil ignorere en bøn om hjælp fra en fattig by ældre , ville de helt sikkert få deres interesser pikeret af en velhavende købmand beder dem om at udfylde den samme opgave, mens dinglende en velvoksen belønning foran dem . Ligeledes ville de normalt ikke bekymrer sig om skæbnen for et dødvande landsby ved at blive løbet over ende af en horde af kobolds , men hvis en eller anden grund, de var ude af stand til at forlade den landsby deres følelser ville ændre sig meget hurtigt .

3

Lad spillerne til at bruge mere tid på at hengive sig til handlinger, der normalt ville være af bordet i noget andet spil session. Hvis en af ​​personerne ønsker at forsøge at rejse en hær og overhale et kongerige , torturere den tyv, der blev taget i at stjæle fra festen, indkalde og binde en dæmon væsen at gøre partiets bud , eller endda finde et smuthul i en lokal lov, der tillader ham at stjæle en virksomhed fra en rival , give hende gode muligheder for at gøre det.
4

Brug de samme konsekvenser for onde eller ulovlige handlinger, der ville være til stede i en normal kampagne. Der bør stadig være konsekvenser for den part , hvis de åbent begå forbrydelser i en by , men som onde figurer , de vil enten være mindre tilbøjelige til at bekymre sig om disse følger , eller mere sandsynligt, at være i stand til at ignorere dem gennem stealth , manipulation, eller brute force .
5.

Husk, at en fest fyldt med onde krigere og troldmænd ville være lige så interesseret i at plyndre en gammel smuldrende ruin for sin glemte horde af skatten som en god aligned fest ville være. Bare fordi tegnene er ligeglade med etik eller moral , betyder ikke, at de ikke behøver penge eller ønsker mere kraftfulde magiske genstande .
6

er velkommen til at have de vigtigste fjender af partiet være onde selv . Onde figurer og monstre behøver ikke at komme sammen med hinanden, bare fordi de alle er ligeglad for at tage sig tid til at begå gode gerninger . En sindssyg åndemaner kunne tænke , at en ond fest er lige så meget af en trussel mod ham som en god fest , og kaotiske skabninger såsom dæmoner ligeglad med, hvad slags mennesker , de er ved at rive lem for lem .

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil