Opbygning RPG spil

Et rollespil ( RPG ) afspilles i fantasi deltagernes men mangler stadig at blive jordet i en slags virkelighed, så spillerne har nogle retning . Denne retning kommer i form af regler og systemer, du er nødt til at bygge. Opbygning af en RPG giver dig mulighed for at skræddersy reglerne og spillets verden til spillernes smag. Selv hvis du har planer om at markedsføre spillet, det hele starter med at skabe noget du overveje fun.Things du har brug
Pen
papir
Dice eller spillekort myHotelVideo.com: Vis mere vejledning

1

Design en randomisering system eller vælge en, der allerede er blevet bygget. Når karakterer i spillet vil træffe foranstaltninger eller udføre feats , der har en chance for at fejle , vil randomisering systemet lade dem vide, hvis det lykkedes eller ej. De fleste spil- systemer bruger terningerne, så en spiller bliver nødt til at rulle over et vist antal til at lykkes , men du kan bruge kort, en roulettehjulet , eller virkelig nogen tilfældig ting med flere kvantificerbare resultater . Du kan også vælge at give afkald på en randomiseringsmetode og gøre spillet Master ( GM) afgøre succes eller fiasko af hver handling , selv om spil ved hjælp af dette system er kun så stærk som GM.
2

Opret et system af regler til at bestemme, hvordan man spiller spillet . Mens randomisering systemet fortæller dig, hvordan du kontrollerer for en vellykket aktion , det reglerne systemet fortæller spillerne , hvilke handlinger , de kan tage. Hvis der er magi eller eventuelle unaturlige kræfter i RPG, skal præciseres reglerne. Sammen med disse regler, du har brug for at udvikle et kampsystem. Beslut hvordan kamp starter , hvordan spillerne vil gøre bevæger sig i kamp , og hvordan skader og død vil blive løst.
3

Byg en verden til at huse spillet. Mange mennesker kan gøre dette først, men det afhænger af et par faktorer. Jo mindre vigtigt, du gør randomisering og regler , jo vigtigere spilverdenen bliver nødt til at være, da kødet af spillet vil være i historien. Størrelsen og omfanget af spillets verden har ingen grænser , kan det være lige så stor som universet og så lille som et hus. Indstil en tidsperiode for verden og sørg for at give mindst en lille detalje til alt det, der gør denne verden forskellig fra din egen.
4

Udvikle et sæt af karakter skabelse procedurer. Dette vil binde i med randomiseringen systemet , og hvis du låner en terning system, der allerede er bygget , vil dette være en del af det . Spilleren vil blive givet point , enten tilfældigt eller et fast beløb , og bliver nødt til at bygge sin karakter med disse punkter. Disse punkter vil blive forvandlet til niveauer af attributter eller færdigheder , og disse egenskaber og færdigheder vil bestemme antallet karakter bliver nødt til at rulle for at lykkes i en handling. For spil-systemer uden randomisering system bør skabelse karakter dykke dybere ned i historien om den karakter, da spillet vil være omkring drama snarere end handling .
5

Find en gruppe af spillere og spiltest din spil igen og igen . Du vil aldrig fange alle problemerne selv , så du behøver en gruppe af mennesker til at forsøge at bryde spillet ved at strække reglerne og finde smuthuller i dit design. Mens du vil have folk til at have det sjovt , bør disse spiltest sessioner fokus på at finde måder at komme omkring de regler, du sat op . Hvis du ikke er til stede for de gaming sessioner , spillerne har rapporterer deres resultater til dig snart efter kampen er færdig. Brug deres feedback til at tilføje, fjerne og ændre ting i spillet for at gøre det bedre.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil