Hvordan man laver en vellykket D & D kampagne

A Dungeons & Dragons (D & D) kampagne er en række indbyrdes forbundne quests , de tegn dine spillere interagerer med og de begivenheder, der forekommer inde i og omkring hvert eventyr. At blive en Dungeon Master (DM) og skabe en succesfuld kampagne er en udfordrende opgave med mange belønninger. I modsætning til populær tro, er der ingen grund til at dvæle i din kælder, Shun det modsatte køn eller bære en lomme beskytter. Alt du har brug for er det rigtige gear , nogle fritid og en interesse i at engagere din fantasi med de vidunderlige muligheder og udbetalinger , som skaber en hel verden fra scratch offers.Things du har brug
D & D Dungeon Master Guide (e)
D & D Spiller Håndbog ( r) fra D & D Monster Manual ( r) fra D & D Role Playing Game Dice Set ( r)
Blyanter hoteltilbud viskelædere
millimeterpapir
Miniatures (valgfrit)
Vis Flere Instruktioner
1

dig bekendt med reglerne. Læs bøger for både Dungeon Master og spillerne. Gå over nok af Monster Manuel for at forstå, hvordan statistikken arbejde for at bestemme væsen evner , og hvordan at indarbejde dem i møder. DM skal være opmærksom på alle de regler, uanset om de gælder for , hvordan spillet kører , hvad spillerne er i stand til at gøre , eller hvordan man håndterer de monstre.
2

Beslut hvilken slags verden dine spillere vil bebo . D & D har en stærk middelalderlig smag, men der er masser af plads til at tilpasse. Deres grundlæggende verdenssyn vil bestemme rammerne af hvert eventyr . Du kan designe en verden, hvor magi og besværgelser er fælles , og der er fantastiske væsener rundt om hvert hjørne ; du kan også gøre et miljø, hvor det mystiske er sjældne, øge virkningen og betydningen af at køre på tværs af en magtfuld troldmand eller magisk element. Opret en generel skitse for lokalpolitik , aktuelle begivenheder og landskab . Der er ingen grund til at gå overbord , bare sigter efter nogle smag . Når du er færdig, navngive din verden .
3

Opret et fælles sted for spillernes figurer at bebo. En lille by uden for en by er et godt eksempel . Spørg spillerne , hvordan deres karakterer kender hinanden, uanset om de er relaterede , og hvor godt de klarer sig . Find ud af om de har været adventuring i år, eller hvis de har lige mødt . Detaljer som disse giver dig mulighed for at bringe verisimilitude til din kampagne og give alle mulighed for at engagere sig i brændpunktet af D & D : . Rollespil
4

Opret din første eventyr. Keep it simple og bruge en indstilling tæt på figurernes hjem. Giv dem nogle oplysninger om landestandard og designe en ordentlig bly i. Må ikke starte dine karakterer i midten af ​​en fangekælder . Fortæl dem en lokal beboers kone er forsvundet , og der er tegn på en kamp , der fører ud mod et naturlig grotte indgangen. Giv dem en grund til at være nysgerrige og give dem mulighed for at opdage ting på egen hånd, og med deres egne metoder og karakter evner.
5

Brug successive eventyr at bygge videre på begivenhederne i tidligere. Mens dine første par eventyr er bedst kørte langsomt og bevidst med henblik på at give alle tid til at tilpasse sig til de mange spilleregler , bør efterfølgende dem bringe begivenheder og tegn af større betydning i spil. Med din tredje eller fjerde eventyr du bør tænke på en bestemt historie og konkretisere tilbagevendende karakter roller for at lette et mål eller mål større end plottet i en hvilken som helst eventyr. Denne information skulle komme til spillerne i en lind strøm . Aldrig holde tilbage for meget, men altid holde dem nysgerrige.
6

Afslut hvert eventyr med en cliffhanger . Del af en fængslende og vellykket kampagne er evnen til at holde spillerne gætte , nysgerrig og ønsker mere. Adventures , der ender med opløsninger tage væk fremdriften af Grander ideen om en vedvarende verden med herlige quests og handlinger, der har vidtrækkende konsekvenser . Benægte aldrig spillerne deres sejre , men altid lade dem spekulerer på, hvad der vil ske næste .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil