Sådan oprettes RPG'er

Rollespil er stor morskab , og kan give mange timers sikker nydelse samtidig bygge kritisk tænkning og fantasi. Mange fans af genren efterhånden ønsker at designe deres eget spil , og her vil vi gå over de grundlæggende trin for at oprette din helt egen RPG.Things du har brug
Paper, Blyant, Imagination myHotelVideo.com: Vis mere Instruktioner
hvem der har ansvaret her ?
1

Du er den ene , der har ansvaret for at skabe dette spil. Lær det nu og spare tid . Den jord, verden eller univers , du opretter er dit, fra reglerne for fysik på op . Du er ikke alene, men du er ansvarlig , i det mindste indtil dit spil er klar til nogle andre spil- mester til at køre. Der er noget andet, du nødt til at forstå : du kan gøre noget, du kan drømme om , men du er nødt til at gøre det arbejde. Wild fantasi skal kanaliseres ind i nogle grundlæggende strukturer for at lave et spil , der virker og er sjovt at spille
2 p Det er en stor ting , du ønsker at foretage , men du vil have hjælp: . Den afspillere. I et rollespil , mens du giver struktur til spillet, vil dine spillere at arbejde med dig til at konkretisere verden ved at spille spillet. Dit første overvejelse vil være, hvordan dit spil kommer til at interagere med spillerne , og hvordan de kommer til at interagere med hinanden . Hvordan dit spil og dens spillere interagerer er, hvad definerer hvilken slags RPG du vil make.There er tre primære typer af rollespil : 1. . Pen og paper2 . Levende Action3 . ElectronicAre dine spillere kommer til at spille rundt om et bord i en lille gruppe , med en spil- mester fører dem ? Hvis ja, så du laver en pen og papir spil. Hvis de kommer til fysisk at handle deres eventyr med minimal retning fra spil- mestre, så er det en live action spil , også kaldet en LARP , for " Live action rollespil . " Endelig, hvis du kommer til at skrive op i verden og automatisere spillets mekanik gennem en computer eller spillekonsol du laver en video spil. Hver struktur har sine egne måder at arbejde og sine egne overvejelser.
3

Hvilken slags spil er det? Er det en high- fantasy episk komplet med riddere og konger ? En science fiction verden , grynet og post- apokalyptisk ? Eller er det noget helt nyt, noget ingen har tænkt på endnu ? Afhængigt af hvilken slags spil , kan den type struktur, du valgte ikke passer den slags spil, du ønsker at gøre . Action - fyldt space opera ser godt ud på en skærm , men virker ikke så godt i live- action -formatet.
4

Afhængig af strukturen og den slags spil , du gør , er du nødt bestemt spil mechanics.1 . ClassesIt er bedre at udlede din racer fra dine klasser , fordi forskellige racemæssige egenskaber vil blive defineret af, hvad klasser kapløbet er godt for . Riddere eller hekse, rumpirater eller cyberpunk hackere , klasser er hvad giver mulighed for dine spillere til at definere sig selv .. finde ud af din stamklasser og hvad der definerer dem . Vigtige spørgsmål at tænke over , er: "Hvad er denne klasse rolle i en gruppe? " "Hvordan vil denne klasse løse problemer og løse konflikter ? " og " Hvordan denne klasse får stærkere som spillet skrider frem ? " 2. . RacesDecide nu, hvis du vil bruge forskellige racer i dit spil. Dine klasser og den slags spil, du laver vil have fortalt dig , hvad slags racer til at bruge. Hvis du vil lave en science fiction videospil sæt på en post-apokalyptisk Jorden, så mennesker , mutanter , cyborgs , og måske udlændinge er din racer . Hvis du laver en finurlig fantasy spil kredser omkring de gamle eventyr , derefter elvere, dværge , mennesker og måske trolde er det oplagte valg . Finde ud af din base løb. Centrale spørgsmål er: "Hvilken slags bonusser eller sanktioner vil komme fra løbet? " og "Hvordan de forskellige racer passer ind i historien? " 3. Stk. ConflictConflict opløsning er, hvordan RPG'er fremskridt. Nogen skal dø , eller ikke dø , eller noget der skal findes eller tabt . Sommetider disse konflikter kan være utrolig kompleks , men de fleste konflikter er grundlæggende enkel: folk vil have ting , og nogle gange andre mennesker komme i vejen for at få dem things.Think om alle de ting, som tegn i dit spil måske ønsker . Rigdom, magt , ære , viden, indre fred og enkel overlevelse er de mest almindelige motivation , og så dit spil skal have en vis måde at løse konflikter på alle disse niveauer. Magic, bekæmpe, stjæle , mutant kræfter og diplomati er bare forskellige mekanikere der giver mulighed for konflikt og opløsning. Dine spilmekanik skal stamme fra dine klasser : hekse bruge magi og måske potions , krigere hit ting, og tyvene stjæle. Vælg dit spil mekaniker for hver type af klasse og conflict.4 . RandomizationYour spilmekanik har brug for nogle element af held at give mulighed for løsning af konflikter uden at føle mekanisk . Selv den svageste karakter skal have en chance for at vinde , og den mest magtfulde , bør stadig have en chance for at tabe. De fleste pen og papir spil bruger terninger, live action spil bruger papir -rock -saks , og videospil bruger rutiner programmeret ind i spillet. Finde ud af din randomisering method.5 . LevelsThis er, hvor det hele kommer sammen. Dine klasser skal udvikle sig , og at progression vil betyde en stigning i deres evne til at løse konflikter. Denne stigning i dygtighed og magt kan også være repræsenteret i randomiseringen af spillet ved at sænke chancen for at fejle i at løse konflikter som stiger karakter niveau . Finde ud af , hvordan hver klasse vil udvikle sig som de går op gennem niveauerne.
5.

at din verden og spilmekanik er taget hånd om du har brug for en back- historie, og nogle ikke- player karakterer , den baggrund folk i dit spil. Du behøver kun et par centrale figurer at konkretisere din back- historie, så du skal ikke være alt for detaljeret . Hovedparten af ​​dit spil og dens befolkning vil opstå gennem gameplay.Once du har disse trin afsluttet, du har oprettet din RPG og er klar til at prøve det.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil