Sådan oprettes en Tremere til Vampire : The Masquerade

Tremere er nok den sværeste klan at spille i enhver " Vampire : The Masquerade ". Med et bureaukrati , der gør Washington, DC, se enkle , skal spilleren forstå ins og outs af denne klan bedre end nogen anden . Dette er absolut ikke den bedste klan for en første gang spiller . Men Tremere også velsagtens den mest magtfulde af alle klaner , med blod magi til deres rådighed. Den Tremere er ifølge vildt historie , en gammel sekt af magikere , der søgte det evige liv, og så gav sig til vampyrer . Med en historie tilbage som det, hvad der kunne gå galt? Du skal bruge
Notecards
Blyant
Character sheet
Spiller håndbog
" Ars Magica " rollespil
Lots 10 - sidede terninger
Tremere klan bog myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Tal med din historiefortæller at finde ud af , hvor tæt hun kommer til at klæbe til baggrundsinformation skabt af " Vampire " og " Ars Magica ". Mark Rein -Hagen , en af ​​de primære forfattere af " Vampire " spil-system , først skrev " Ars Magica ", et spil sat i middelalderen omkring en magisk gruppe kaldet Tremere . Da White Wold release " Vampire : The Masquerade " . Meget af Rein -Hagen oprindelige " Ars Magica " baggrund blev inkorporeret i klanen
2

Læs bøgerne grundigt. Siden Tremere er så grundigt baseret på bureaukrati og loyalitet over for klanen , er det vigtigt , at spilleren forstår reglerne og forskrifter klan godt, så tegnet ikke uheld overtræder dem.
3.

Opret en interessant baggrundshistorie . I hvert rollespil essensen af ​​den karakter er i sin historie. Hvad fik ham til at blive en vampyr ? I modsætning til andre klaner , de fleste Tremere tjene menneske følgesvende i klanen før de omfavnede så en baggrund involverer en tilfældig handling resulterer i karakter ved at blive en vampyr er ikke sandsynligt, at arbejde .
4

Undersøgelse af magi og drøfte , hvad magi du kan have med din ST. Fordi der er mange stier af magi, Tremere kan studere , er de mere erfaring point tungt end andre klaner . For at gøre en virkelig stjernernes Tremere , skal du bruge meget mere erfaring , end hvis du var en klan , der kun har tre discipliner til rådighed for dem .
5

Fokuser på dine mentale evner . De fleste af de discipliner - de særlige evner - af Tremere er baseret på mentale træk. I et LARP der betyder Tremere bør være mental vigtigste og i bordplade , der betyder Mental statistik skal være bedre end fysiske eller sociale statistikker .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil