Sådan kører en Low Level Dungeons and Dragons kampagne

Det grundlæggende niveau struktur af den berømte pen og papir rollespil Dungeons and Dragons er opdelt i fire stigende tiers , der starter med de lave niveauer . Din kampagne betragtes som " lavt niveau ", hvis dine karakterer er mellem den 1. og 5. niveau af erfaring . Disse tidlige niveauer kan være den sjoveste , da de har de tegn i alvorlig fare oftere og gøre dig med at holde omhyggelig styr på dine resources.Things du har brug
Dungeons and Dragons regelsæt
Dice
Karakter ark myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Plant frø af kampagnens ultimative retning. Gør dette så tidligt som muligt , ved at have spillerne håndtere situationer , der er lidt relateret til de vigtigste plot , men er ikke alt for hård for lav- niveau tegn . Du kan smide i hints om , hvor kampagnen går uden at give væk hele showet ved at have de tegn køre på kant med folk, der arbejder for de vigtigste antagonist , eller har dem med at håndtere følgerne af nogle lusket plot antagonisten er allerede sat i gang.
2

Giv karakterer masser af muligheder for at hvile i mellem anfald af kamp og har tid til at planlægge for fremtidige møder. Husk, at lav-niveau karakterer har meget få ressourcer til rådighed , og er meget mere tilbøjelige til at dø i kamp , hvis de ikke har tilstrækkelig tid til at helbrede eller forberede nye spells .
3

Tving dine spillere til at holde nøje hensyn til deres karakters ressourcer på alle tidspunkter. Fordi deres karakterer sandsynligvis har meget lidt rigdom og ingen mulighed for at skabe deres eget udstyr bør de kæmper med simple ting som at holde deres kogger med pile eller er i stand til at råd til et godt måltid på kroen i slutningen af dagen.

4

Foretag de tegn arbejde hårdt for de få mindre magiske genstande , de vil erhverve i de tidlige faser af spillet. Dine spillere vil sætte deres skat meget mere, hvis de skulle virkelig gå ud af deres måde at erhverve den. Belønne dem for at bruge deres hoveder og overvejer ting som kamptaktikker og bruge terrænet til deres fordel.
5.

Har de tegn håndtere spørgsmål, som kun er af mindre bekymring i grand ordningen af ting, såsom hjælper en lille landsby løse et mord , eller spørgsmål, der er store koncerner , men kun til lille gruppe af mennesker, såsom at dræbe lederen af ​​en ork horde før han kan samle sine tropper til at invadere landsbyen.
6

Husk på den slags non- player karakterer , at partiet skulle møde med . Et par af dødvande bumpkins som det lykkedes at få deres hænder på nogle sværd og stave bøger ville have nogen grund til at modtage quests fra konger eller baroner . Indføre tegn til den part, der bliver vigtige kontakter senere, eller som kan hjælpe dem med problemer, de ikke kan løse på egen hånd , såsom en venlig troldmand, der kan identificere emner eller en røver , der har kontakter i det lokale tyvene orden.

7

Overvej at placere de tidlige stadier af kampagnen i en helt bymiljøet , hvor tegnene skal overleve sociale møder ved at bruge deres kløgt eller slyngelstater tegn kan tjene erfaring plukke låse og afvæbne fælder. Urban møder tillade partiet at arbejde sig hen imod højere niveauer uden at skulle bekymre sig om at få slagtet af monstre i en dungeon grund af et par uheldige ruller.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil