Hvordan man opbygger en Wizard Character for Third Edition Dungeons and Dragons

Wizards er de mest alsidige figurer i Dungeons and Dragons spil, og mens de begynder temmelig svagt , kan de potentielt blive den mest magtfulde klasse tilgængelige i spillet . Når du opretter en ny troldmand karakter , nøje overveje den vej , du vil have ham til at tage i løbet af de campaign.Things du har brug
Spiller håndbog
Dice
papir
Blyant

Vis Flere Instruktioner
1

visualisere et koncept for din troldmand karakter. Er du mere interesseret i at opbygge en ung, prangende og Debonair troldmand, der kaster ildkugler og lynnedslag , eller måske en lærd gammel vismand mere egnet til divining fremtiden og identificere magiske genstande ?
2

Rådfør dig med din Dungeon Master at se, om han eller hun har nogen særlige husregler eller restriktioner , du bør huske på, mens du opretter din karakter.
3

Rul din nye troldmands seks primære statistik. Din Dungeon Master kan også have særlige regler om , hvordan man kan rulle disse statistikker , så sørg for at spørge på forhånd. En troldmands trolddom -casting evne er bundet til hans intelligens score, så placere din højeste roll i denne stat først , derefter overveje konceptet for den karakter , når du placerer de resterende fem scoringer. Hvis du ønsker at multi- klassen som en fighter, kan du ønsker at sætte en høj score i styrke. Hvis dit koncept er for en partileder med en hurtig humor og et listigt tunge , kan dine højere ruller være bedre placeret i den karisma eller visdom statistik .
4

tage hensyn til eventuelle racemæssige statistiske justeringer, der har brug for skal foretages. En halv - orc er normalt et dårligt valg for en troldmand, fordi alle halve orker trække to point fra deres intelligens score - selv om dette kan opvejes med en usædvanlig høj rulle eller ved at tage højde for den ekstra punkt, der kan føjes til en statistik for hver fire niveauer en karakter gevinster .
5

beslutte, om din nye guide vil være en generel spell - caster eller en specialist. En guide kan vælge at specialisere sig i en bestemt skole for magi , mens svigte evnen til at kaste besværgelser fra en anden skole . Overveje denne mulighed meget nøje. Selv om det kan synes som en god idé at få ekstra antydning besværgelser , der beskæftiger sig store mængder af skader , kan tilbageslag af at være i stand til at kaste besværgelse besværgelser blive en alvorlig hindring i løbet af kampagnen.
6

Overvej at få en velkendt for din troldmand . Opnåelse af en dyr velkendt låner mange fordele, men de mulige konsekvenser kan være katastrofale . En velkendt er godt for spejderbevægelsen ud steder, hvor guiden selv kan være ude af stand til at gå, eller levere touch- angreb besværgelser på vegne af guiden. Men hvis den velkendte skulle dræbes , vil guiden permanent miste erfaringspoint og være ude af stand til at få en ny velkendt for et helt år . Forskellige dyr giver forskellige fordele til guiden. En tudse velkendt giver guiden yderligere to punkter i forfatningen , mens en ugle forbedrer guiden evne til at luske rundt i hemmelighed ved at hæve "move lydløst " færdigheder .
7

Vælg færdigheder og feats til guide, der er passende for kampagnen verden, og der passer med din karakter koncept. Pick viden og spellcraft færdigheder for en karakter, der vil være godt at læse og i stand til at huske vigtige fakta på det helt rigtige tidspunkt. Færdigheder som at bevæge sig lydløst eller skjule ville være mere passende for en lusket , skælmsk troldmand . En troldmand , der har fysiske evner samt bog kløgt ville samle styrke baserede færdigheder som klatring, svømning eller ridning.
8

Vælg begyndt magi til at beskrive til troldmands trolddom bog. En guide største aktiv er hans alsidighed i spell casting, så vælge mange forskellige besværgelser , der kunne bruges i en række forskellige situationer. Fortryllelsen "magiske missil " er fantastisk til en fjendtlig møde med en gruppe af trolde , men ikke nyttigt på alle i at hjælpe partiet i at krydse en bred afgrund , når broen over den er blevet ødelagt.
9

Tilføj sidste hånd at konkretisere din troldmand ved at vælge hendes justering, mæcen guddom og personlighed. Som enhver anden karakter , er så tilbøjelige til at være egoistisk og ondt som ærefuld og god en troldmand . Tilføj særheder eller mangler til det tegn til at skelne hende fra andre, såsom en stamme , et problem med gambling eller en drivende behov for at hjælpe dem i nød , selv om dette kan være farligt .


https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil