4th Grade tocifret Multiplikation spil

tocifrede multiplikation spil er designet til at forbedre din fjerde grader hastighed og hurtighed. Multiplikation spil kan spilles på regneark , verbalt eller online, afhængig af de ressourcer, du har. Have dit barn spille spillet med flere andre børn vil skabe et konkurrencedygtigt miljø , udfordrende ham til at presse sig selv til at besvare spørgsmål på et højt niveau . Tocifret Spil generatorer

Online websteder som Softschools har designet simple algoritmer, som kan omdannes til simple tocifrede multiplikation spil. For at starte, skal du blot indstille parametrene for de øverste og nederste tal i din multiplikation spørgsmål . I dit tilfælde , så sørg for minimum for begge numre er ikke lavere end 10 . Hæv maksimum i henhold til dine multiplikation aptitude. Du kan også vælge det specifikke antal spørgsmål, du ønsker genereres. Besvare alle de spørgsmål, for at gennemføre spillet .

Interaktive Multiplikation spil

Interaktive multiplikation spil kan spilles på video game grænseflader , samt online . Spillene har ofte en forudsætning og design , som giver dig et incitament til at besvare gangetabeller i spillet . For eksempel, " Car Wash " er et interaktivt spil, der kræver, at du besvarer korrekte multiplikation spørgsmål hurtigt . Spillet starter med en beskidt bil ruller op til en bilvask . Hver beskidt plet er et muligt svar en multiplikation spørgsmål . Hvis du får alle spørgsmålene rigtigt, vil din bil være korrekt vaskes . Hvis ikke, vil bilen være beskidt , og du vil tabe spillet .

Gangetabeller

gangetabeller er en standard øvelse administreres af skolelærere på regneark eller online. Gangetabeller består af kolonner og rækker af multiplikation problemer , hvert spørgsmål varierende i antal indhold og sværhedsgrad. Mens der i klassen, kan en multiplikation bordet være timet og gives som en quiz . Derhjemme, kan du tid selv at se, hvor lang tid det tager dig at løse alle de gangetabeller foran dig .
Multiplikation Bingo

Multiplikation bingo er en variation af de klassiske spil , der erstatter tilfældige bingo tal og bogstaver med multiplikation spørgsmål. For at starte, give ud bingo skabeloner til hvert barn i klassen. I stedet for at kalde ud numre , oplæste en tocifret multiplikation problem for børnene. Den tilsvarende Svaret bør være et sted på deres stykker papir . Det første barn til at line op en bingo er vinderen .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil