Loopz Spilleregler

Mattels Loopz tester spillerne evne til at remixe musik, gentage sekvenser og holde op med hurtigt skiftende lys mønstre . Anbefales for aldre 7 og op , har spillet nogen rørende ; snarere , sensorer afhente spillernes håndbevægelser da de bølge dem gennem sløjfer, flash lys og gør lyde. Regler for de syv Loopz modes hjælpe spillerne , da de takler både single-player og multiplayer spil. Create- A -Track tilstand

spillere efterligne lys mønstre til at skabe et spor i " Musikvidenskab ". I denne single -player spil , viser Loopz tilfældige lys mønstre og spiller et instrument som akkompagnement. Efter hver vellykket efterligner af et mønster , høre spillerne det arbejde, de netop afsluttet . Loopz derefter spiller andet lys mønster med forskellige instrument akkompagnement. Denne cyklus fortsætter, indtil spillere gennemfører fem instrument mønstre , på hvilket tidspunkt de hører det fulde track . De tre -niveau spil slutter, hvis spillerne gør tre fejl under et mønster.

Freestyle Modes

Spillere remix musik i " Freestyle DJ ". I denne noncompetitive single-player spil , spillerne vælger en sang og bølge deres hænder gennem de fire løkker for at skifte den musik, der spiller . Bortset fra at flytte deres hænder fra én løkke til en anden bølge spillerne deres hænder gennem to løkker samtidigt for at frembringe specielle effekter, såsom ridser.

"Music Studio" udfordrer spillerne til at mestre en skala fra 10 noter på et instrument. I denne noncompetitive single-player spil , spillerne vinke deres hånd gennem løkker gør instrumentlyde . At spille noter fra laveste til højeste , spillerne følger den angivne loop mønster .
Mønster - Mimic Modes

" Gentag Beat" udfordrer spillerne til at huske lys mønstre . I denne single -player spil , spillerne gentage lysmønstre som sløjfer flash dem. Som spillere forsøge at gentage rækkefølgen af ​​blinkende lys , fortsætter spillet krydse flere blinkende lys på udfordringen. Efter at have afsluttet 10 prompter , spillerne flytte til det næste niveau . Spillere modtager en sølv, guld eller platin medalje afhængig af deres præstationer i denne tre -niveau spil .

To spillere opbygge en musikalsk sekvens og forsøge at huske mønster i " Versus Mode". Efter en spiller bølger hans hånd gennem nogen loop , den anden spiller gentager prompt. Derefter den anden spiller bølger hendes hånd gennem nogen loop , tilføjer en anden prompt til mønsteret. Spillet fortsætter på denne måde, med spillere gentagne mønstre og tilføje prompter . Spillet slutter, når en spiller gør tre fejl . Spilleren med den mest korrekte mønster efterligner vinder .

Reflex -tester Modes

Loopz udfordrer spillerne til at holde op med blinkende lys i " Reflex Master ". Spillere score succesfulde hits , hvis de flytter deres hænder gennem blinkende loops før lyset går ud . I et single-player spil, skal spillere score det mindste antal hits til at flytte til det næste niveau. Spillere skal score 50 hits i det tredje niveau at afslutte spillet . I et multiplayer spil , spillerne skiftes og forsøge at score så mange hits som muligt i 30 sekunder. Spilleren med den højeste score vinder .

Spillere forsøge at holde musikken kørende i " Rhythm and Flow ". I denne single -player spil , sange starte forfra hvis spillerne undlader at vinke en hånd ind gennem løkken , før lyset går ud, eller hvis de bølge en hånd gennem den forkerte løkke. Spillere flytte til det næste niveau, hvis en sang spiller uden afbrydelse i 30 sekunder. Spillet slutter, hvis spillerne gør seks fejl under en sang. Spillere modtager en sølv, guld eller platin medalje , afhængigt af deres præstationer.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil