Carnival Games for gymnasieelever

High school karnevaler normalt sted for at skaffe penge og give de studerende en god tid. Mens mad og forlystelser kan underholde eleverne , et karneval er ikke et karneval uden en bred vifte af spil . Giv hver elev et fast beløb af billetter til at spille spil . De kan tjene præmier , mens du spiller karneval spil mange af dem spillede som små børn. Tossing Games

Prøv en færre hårdere tossing spil for gymnasieelever. For eksempel gøre en bordtennisbold kaste spil ved hjælp af glas og bordtennisbolde . Brug små krukker at kuglerne passer næppe i og Line flere krukker på et bord. De skal kaste bolde fra bag en stående linje ind til de krukker til at forsøge at tjene en præmie. For en anden kaste spil , spille en omgang ring kast. Placer sodavandsflasker på et bord og bruge ringene lidt større end halsen af flaskerne for de studerende til at kaste. De skal lande en ring på halsen af ​​en sodavandsflaske for at vinde en præmie. Plastic ringe er tilgængelige på de fleste håndværk butikker .

Gættelege

Placer en række poster på et bord. Bruge ting som et æble, en betonblok , en ballon , en sko , en bog og et stykke træ. Har eleverne skrive ned, hvor meget de tror hvert element vejer . Den spiller, der gætter tættest på den korrekte vægt for hvert punkt vinder en præmie . Alternativt placere elementerne i kasser med huller skåret ud for de studerendes hænder. Spillerne skal gætte, hvad der er i hver kasse . Hvis de gætter rigtigt , de tjener en præmie.
Knockdown Spil

Stack tre tomme dåser i form af en stående pyramide på et bord. Studerende skal bruge en vandpistol til at forsøge at Knockdown de tre dåser. Hvis de banke ned alle de dåser , de tjener en præmie. Brug tre dåser af grøntsager og en tennisbold eller baseball for at gøre dem spillet sværere . For at få ekstra sjov , stak mere end tre dåser på pyramiden . Enhver spiller, der slår ned alle dåserne i et kast , vinder spillet . Gøre spillet nemt ved at give de studerende tre kast.

Coin Games

Fyld et akvarium med vand og placere en skattekiste i bunden af tanken med låget åben . De studerende skal droppe en mønt i akvariet og lander den i skattekisten . Hvis de lander en mønt i skattekisten , de vinder en præmie. Tegn cirkler lidt større end en fjerdedel på et ark med maling. Har eleverne stå på en linie 10 meter fra arket. De skal forsøge at kaste kvartaler onto kredse i for at vinde en præmie.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil