Hvordan man laver et spil på Home

småbørn, teenagere og voksne, kan alle drage fordel af at spille spil . Ud over at levere sjov og afslapning , spil også hjælpe dig øve teamwork og strategisk tænkning. Nyttige som store-købte spil kan være en mere kreativ tilgang er at opfinde et spil, og lære det til venner og familie. En sjov og kreativ spillet stadig bør følge bestemt form og kategori ; opfinde dit eget spil at følge nedenstående trin . Instruktioner
1

Vælg et spil kategori. Flere kategorier findes, herunder " brætspil " " action spil ", "performance spil ", " gemmer sig og finde ," " følgende retninger ", " gætte ", " dømme ", " racer ", " individuelle mål ", " team mål "og" tag ".
2

Udvikle spillets overordnede mål er baseret på den kategori, du har valgt. I en performance spil , for eksempel, hvis formålet med spillet er " gætte " det overordnede mål med spillet kan være at gætte, hvad tegneseriefigur , en sang eller film en deltager handler ud eller beskriver . Målet for en race kan være at samle de mest antallet af objekter ( såsom frugt eller klipper) inden for en bestemt periode. I en " dømme " spil , kan målet være at se, hvilken deltager trækker mest nøjagtige gengivelse af en filmstjerne , tegneseriefigur eller en person din viden .
3

udarbejde regler for spillet . I en gætteleg , for eksempel, kræver spillere til at arbejde i teams eller som individer , og begrænse den tid , som spillerne er nødt til at gætte karakter bliver beskrevet eller handlet ud . I et kapløb , overveje indførelse af en sanktion, hvis racere krydser startlinjen før de skal. Hvis spillet er en "gemmer og finde " spil kræver spillerne til at finde skjulte objekter i orden, efter et kort , at du udvikler .
4

Vælg det udstyr, du har brug for spillet . I eksemplet med at gætte tegneseriefigurer , beslutte, hvilke rekvisitter er acceptable. Hvis spillerne gør tegninger til at beskrive en karakter , hvert hold ( eller individuelle) behov for et lærred og markører. I et kapløb med racere , der arbejder i hold på to , omfatter rekvisitter til at føje til den udfordring , såsom sække for dem at køre i. Hvis spillet kategori er "efter retninger, " begrænse mængden af ​​tid, en retning følges og straffe spillere for at kigge på hinanden , mens efter disse retninger . Ser man på andre spillere ville blive betragtet som snyd.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil