Rubiks 360 Instruktioner

Rubiks 360 er et puslespil udgivet af Erno Rubik , den ungarske opfinder bag Rubiks terning . Den tredimensionale , mekaniske puslespil har én løsning : spillerne nødt til at flytte de farvede bolde fra puslespillet inderkreds i matchende mindre slots på gåderne ' ydre sfære. Mens Rubiks terning krævede en kompleks algoritme og en matematisk sind til at løse , Rubiks 360 puslespil involverer manuelle færdigheder , hvor spilleren drejninger puslespillet i de korrekte måder at løse det. Instruktioner
1

Undersøg puslespillet til at forstå dit mål. Se, at det består af tre adskilte sfærer . Kig i den indre sfære , og du vil se seks forskellige farvede bolde. Målet er at få boldene fra den indre sfære og lås dem inde i kupler af matchende farve i den ydre sfære .
2

vende og dreje puslespillet til at få en bold bevæger sig fra den indre sfære til det ydre område. Gør dette ved at ryste puslespillet så bolden bevæger sig gennem den midterste sfære , der kun har to huller.
3

Fokus på kun én bold ad gangen , der arbejder med en farve , indtil du får den ind i det korrekte kuppel. Så gå videre til hver efterfølgende bold , indtil alle er i det rigtige sted.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil