Legetårn spil

legetårne ​​kommer i forskellige størrelser , former og materialer og har forskellige funktioner. For eksempel er nogle bygget af træ og har dias og stiger , og et område for abe barer . Andre har et område med flere gynger og Hideout områder, såsom tunneler og små værelser. Uanset om i parken eller i din baghave , kan du bruge disse funktioner til at indlede legetårn spil med dine børn. Hide and Seek
p Hvis dit legetårn funktioner krinkelkroge - såsom små værelser, områder til at skjule under opbygning, og dias og abe barer for nem get-away - du kan lege skjul og søger. Er alle børn udpege et sikkert sted , såsom et nærliggende træ eller legetårn s " drivhjul ", og udpege en søgende. Den søgende går til et sted, hvor han ikke kan se legetårn , dækker øjnene og tæller til 20 år. Som han tæller, de andre børn skjule rundt og på den legetårn . Efter at han er færdig tælle, han søger efter dem , der sigter mod at tagge en Hider . De hiders forsøge at nå sikkert sted , før de er kodet . Når du er der , de er immune over for den søgende touch . Når den søgende tags en ​​Hider , ender spillet og barnet mærkede bliver søgende i et nyt spil. Hvis alle børn gør det til en sikker stedet uden at blive mærket , spillet starter forfra med den samme søgende.
Swing Races
p Hvis dit legetårn har to eller flere gynger, så kan du udfordre børn med en tidsindstillet svingende konkurrence. Børn sidder i en gynge og efter din sige " go ", begynder at svinge frem og tilbage for at få højden. Du lader børnene til at svinge i en given periode , såsom 10 minutter, hvor børnene forsøger at svinge så højt som de kan. Når der er gået 10 minutter identificere barnet, der svingede højest. Hvis flere børn end gynger deltager i konkurrencerne , kan du holde flere runder , og vinderne af hver runde kan konkurrere mod hinanden for at afgøre den "ultimative vinder. "
Tag

Tag er et klassisk spil , der kan spilles næsten overalt, herunder legetårne ​​. Spille det på et legetårn giver mulighed for mere motion, udfordringer og muligheder for børn til at problemet løser , såsom at afgøre, hvilken rute er den hurtigste til at undslippe tagger og som rute vil bremse tagger ned. For at starte, har børn udpege en " tagger " blandt gruppen. Dette barn løber rundt i et forsøg på at tagge et andet barn , så han kan opgive sin tagger titel. Alle andre børn , døbt " løbere ", forsøge at undgå tagger , så de ikke bliver tagget . Spillet fortsætter efter en spiller er mærket , og efter den nye tagger har tilladt i fem sekunder for at passere , før du forsøger at søge løbere. Gennem hele spillet , skal spillerne holde styr på , og undgå , at tagger ved at bede andre spillere om hans opholdssted eller ser andre får tagget .
Forhindringsbane Race

Forhindringsbane kurser er ekstremt alsidige , giver mulighed for en hvilken som helst del af spillet sat til at blive inkluderet i spillet , og som kræver børn til at praktisere deres evne til at skiftes . Før spillet , hjælpe børn afgøre løbet rute , såsom op ad stigen , ned svæveflyvning apparat , en tur langs aben barer og to ture ned spiral slide , før de når den glidende pole, eller "hjemmebase" , der signalerer slutningen af ​​kurset . Når kurset er indstillet, line børn op og har hvert barn køre kurset, timing hvert barn , som hun går. Når alle børnene er gået , afgøre, hvem der kørte kurset den hurtigste. Dette barn er vinderen .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil