Sjove spil til 4 -H

Landbrugets ungdomsklub navnet " 4 -H " er en organisation med millioner af medlemmer over hele USA . Gruppen opfordrer de yngre generationer til at stræbe efter deres højeste potentiale gennem mange positive afsætningsmuligheder. Børn i alle aldre er medlemmer , mens de voksne melder sig som mentorer. Under klubmøder er spil ofte spillet som en måde at fremme sjov og binding mellem mentorer og medlemmer. Potato Sack Races

Siden 4 -H klub er en landbrugsmæssigt baseret organisation , der ofte har landmænd som medlemmer , bør kartoffel sække være relativt let at komme til en klub møde. Du skal bruge en sæk for hver to medlemmer, der vil race . Medlemmerne parre op med en partner , og hver sætte det ene ben i sækken , så deres ben er ved siden af ​​hinanden , og hver har stadig det ene ben fri . Dette spil er udfordrende på grund af de involveret i at gøre dine ben bevæger samtidig med din partners ben teamwork. Hold sækken op, så den ikke falder . Når en leder har fløjtet , vil holdene køre til et slutpunkt . Hvis et hold falder , kan det stadig komme tilbage op og fortsætte i løbet. Det første hold til succes nå slut punkt vinder.
Kan stylter

Dette spil kombinerer kunst og kunsthåndværk med et sjovt spil der involverer motion. Bed hvert medlem til at bringe to tomme tin konservesdåser fra hjemmet. Har reb , saks og en boremaskine handy. Ældre børn eller mentorer kan bruge boret til at stikke to huller på hver side af hovedet ned dåser nær den lukkede ende af dåsen. Medlemmer og mentorer derefter skære rebet længe nok til at passe fra deres fødder til deres midtersektion to gange , hvilket betyder dobbelt længde fra deres fødder til lige under brystet. String rebet gennem dåsens huller og bringe rebet op gennem begge sider af dåsen , indtil rebet er i en længde , der svarer til lige under brystet. Sæt dåser under fødderne, holde på reb med hver hånd og praksis gå. Når børnene er komfortable, holde et langsomt tempo løb gå på disse nyligt lavet stylter .
Kinesisk kylling

Har medlemmer tage deres sko af og line dem op lige med cirka en fod af plads mellem hver sko . En person begynder som " halt kylling " ved at hoppe over hver sko på den ene fod fortløbende , indtil den når den sidste sko. Hun opfanger sidste sko og begynder hopping over rækken af sko igen. Dette sving fortsætter ved at hoppe på den modsatte fod og optagning sidste sko , indtil hun falder, taber en sko eller rammer en sko mens hopping . Når en af ​​disse omstændigheder ender et sving, den næste person går . Den spiller, der var i stand til at indsamle de fleste sko er vinderen.

Animal Charades

Animal paradeforestillinger er ideel til en 4 -H -gruppen , fordi medlemmerne er ofte fortrolige med en bred vifte af dyr og egenskaber og adfærd af husdyr. Vælg en spiller til at gå først . Brug en sand timer at bladre i et minut for at gætte . Når timeren er vendt , den person, der er "det" vil stå op og efterligne en gård dyrs bevægelser og bevægelser eller ansigtsudtryk uden at foretage nogen lyde. Den person med held gætte dyret først er den næste spiller at være " det". Charades er et spil, hvor en vinder ikke nødvendigvis skal deklareres , men du kan holde score og navngive en vinder efter der havde flest rigtige gæt hele varigheden af ​​spillet.

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil