Hvordan laver Battleship

" Battleship " er en varig populært spil for to spillere , der har eksisteret i forskellige former lige siden begyndelsen af ​​det 20. århundrede. " Battleship " er blevet markedsført som et brætspil , men det var oprindeligt et spil, der skal spilles med pen og papir. Til denne dag, er det stadig en fantastisk måde at underholde børn i alle aldre ! Hvad du har brug
papir
2 Blyanter ruler
Eraser
Farveblyanter
Show flere Instruktioner
Tegning gitrene
1

ved hjælp af en lineal og sort blyant , hver spiller trækker et gitter af ni rækker med ni kolonner . Efterlad plads på hvert ark papir til en anden , lignende størrelse gitter .
2

den nederste række i hver tavle , ved hjælp af sort blyant , antal firkanter fra " 1" til " 8" . Lad firkant i nederste venstre hjørne blank. Markér pladser i rækken længst til venstre af nettet med bogstaverne " A" til " H " , med "A" i øverste venstre hjørne . Lad nederste venstre hjørne firkantet tomt.
3

Ved hjælp af en sort blyant , hver spiller trækker nu deres " flåde " på deres net , uden at vise deres modstander . Flåden består af to ubåde, to destroyere , en cruiser , en slagskib og et hangarskib .
4

hangarskib er en linje af fem "A" s, slagskibet en linje af fire " B " s , krydseren er tre " C " s, ødelæggere er linjer af to " D " s og ubåde er et " S " mærket i en firkant .
5

kan drages skibe enten vandret eller lodrette linjer , men kan ikke overlappe hinanden. For eksempel, hvis en ubåd er placeret på torvet C4, ingen andre skibe kan placeres på denne firkant.
6

Hver spiller gentager nu trin 1 & 2, til at foretage en ren tavle.

Playing the Game
7

Player Man kalder koordinat af et kvadrat på nettet - for eksempel, " B1 " . Player to checks , om de har en båd anbringes på pladsen. Hvis ja, kalder Player Two " Hit" . Player One markerer et hit på B1 på deres rene nettet, ved hjælp af en farvet blyant til at skrive bogstavet " H " . Hvis der er ingen båd på pladsen , Player Two kalder " Miss " . Player One markerer dette på deres rene net , ved hjælp af bogstavet "M" . Brug forskellige - farvede blyanter til at betegne Hits og Misses .
8

Hver spiller tager et skud på den indsigende flåde på skift.
9. p Hvis alle de firkanter, der legemliggør en skib er ramt , skibets "dræn" . Den spiller, hvis skib er sunket , skal erklære dette og også sige , hvilken type skib det var.
10

Spillet slutter, når en spiller synker alle både i den anden spillers flåde , ved korrekt at udlede hvilke firkanter de blev placeret på.
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil