Hvordan man laver gammeldags Carnival Games

Med et stadigt stigende antal forlystelsesparker , plus forlystelsespark forlystelser dukker op på de lokale familie sjov centre , tegning skarer til små samfund karnevaler kan være en udfordring . Et sortiment af billige, enkle at samle karneval spil kan hjælpe med at gøre din begivenhed populær og velbesøgt . Intersperse spil med excentriske ekstrashows inspireret af de store showman PT Barnum , samt karneval fødevarer står sælger favoritter såsom bomuld slik og karamel æbler . Trække sammen disse og andre aktiviteter og attraktioner vil lokke skarer at dvæle et stykke tid og endda komme tilbage med venner i tow.Things du har brug og blå gardin paneler
Rope clipart 2 poler ( opretstående , ben, ca . 6 meter høj)
String
5 dyvler ( varierende længder) Salg Wooden tøjklemmer clipart Billig karneval præmier
barnets soppebassin
gummi ænder , diverse Salg 3 permanente markører ( 1 rød, 1 blå , 1 grøn)
Stor tarp (tyk plastik eller lærred )
baller af hø eller halm
Pennies , Nickels , dimes , kvartaler ( rullede )
timer

Vis mere Instruktioner
1

Konstruer en klassiker " Prize fiskeri" karneval spil ved at skyde blå gardin paneler på et reb . Hæng forhænget reb mellem to opretstående , footed poler. Bind en 5 -fods stykke snor til den ene ende af hver af fem dyvler at oprette afspilningslister fiskestænger . Vedhæft et træ tøjklemme på den løse ende af hver streng til at skabe en falsk krog . Instruer spillerne til at " kaste " deres stænger over toppen af det blå gardin til at spille " Prize fiskeri" spil. Booth deltagere vedhæfte billig karneval præmier til hver tøjklemme krog kastede over tæppet , så slæbebåd på linjen , når prisen er sikkert som et signal for spillere at rulle dem i.
2

Saml simple " Ænder på vandet " gammeldags karneval spil ved at udfylde et barns soppebassin med vand. Farvekode gummi ænder ved at markere bunden af ​​hver and med en af ​​tre faste markør farver. Mark 75 procent af ænder med en rød markering, 20 procent med en grøn markør, og 5 procent med en blå markør . Sorter et udvalg af præmier i tre farvekodede kategorier - sætte den billigste præmier i den røde kategori , dyrere præmier i den grønne kategori og den dyreste præmier i den blå kategori. Float ænderne i soppebassin, så instruere spillerne til at plukke en enkelt and fra vandet. Hver spiller får derefter at vælge en præmie fra den kategori, der svarer til mærkning på bunden af ​​hans ænder .
3

Opret en " Nikkel i en høstak " mønt -search spil ved først spredning af en presenning på jorden. Arranger hø baller rundt omkredsen af ​​presenning til at holde den nede , og for at skabe grænser for høstakken pit. Fyld området inde i pit med løs hø eller halm trukket fra ballerne ; sprede nok hø til at skjule Tarp fra visningen uden at flyde grænserne. Bland en halv rulle af Nickels , to ruller øre og en rulle hver af Dimes og kvarte i løs hø . At spille, flere spillere kravle ind i høstak pit på et tidspunkt at søge gennem høet for så mange mønter, som de kan finde inden for en forud bestemt frist på 2 minutter , der ender ved ringen af en timer. Spillere får til at holde alle de mønter , de indsamler inden for den tidsramme - enhver spiller, der har fundet en nikkel kan handle som mønt i for en præmie
hoteltilbud .

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil