Attacktix Regler

Spillet af Attacktix spilles med action figurer fra forskellige popkultur egenskaber som "Star Wars ", " Transformers" og " Marvel Super Heroes " . Hver action figur kommer på en base og får et sæt en statistik og specielle evner , der bruges som et middel til at bestemme udfaldet af kampe mod andre figurer. Bevægelse

Hvert tal står på toppen af ​​en sort base . På toppen , forsiden af ​​basen er et tal. Dette repræsenterer antallet af gange tal kan bevæge per tur . Flytter bestemmes af en tikkende lyd lavet som du ruller figuren. For eksempel, hvis et tal har en flytning værdi på fem , kan han bevæge sig fremad, indtil du hører fem flåter.
Angreb

Hvert tal kan udføre en fysisk angreb på hans modstander. Dette angreb udføres forskelligt afhængigt af din figur. Hvis din figur er Wolverine fra " X-Men ", hans angreb indebærer at trække sig tilbage og frigive hans arm for en klo knalde . Hvis du bruger en Clonetrooper fra "Star Wars" så hans angreb aktiveres ved at trykke på en knap på hans pistol til at skyde en energi blast.
Særlige beføjelser

særlige beføjelser aktiveres, når to betingelser er opfyldt. Den første betingelse er , at det farvede vindue på bunden af basen bliver hvid. Vinduet skifter farve efter hver bevægelse , så det sker tilfældigt , og du vil ikke vide hvilken farve, indtil figuren er blevet besejret. Den anden betingelse er , at det tal er blevet væltet af et angreb. Når væltede , det tal vil afsløre hans særlige beføjelser , som træder i kraft , hvis vinduet er hvid. Disse beføjelser kan genoplive en falden allieret eller ødelægge en modstanders figur.
Effekter

Nogle Attacktix tal har en effekt evne , der aktiveres ved starten af ​​kampen. Dette kan tilføje ekstra flytter eller angreb under din tur. Effekt evner er noteret i figuren emballage og skal opbevares i tilfælde en modstander spørgsmål effekten.
Starter spillet

For at starte spillet , hver af de to spillere placerer en række med tre tal direkte foran dem, og tre meter fra hinanden fra modstanderens figurer. Tallene hver besidder en pointværdi på forsiden af basen , der skal kombinere med de andre tal lig med 100 eller et andet nummer afgøres af spillerne. De kan have yderligere tal uden for banen , der kommer på , når en anden er blevet besejret , så længe den samlede trup pointe værdi er inden for grænsen .

Flip en mønt til at vælge hvem der går først . Den første spiller skubber en eller alle af sine figurer i enhver retning på slagmarken op til det antal af bevægelser tildelt af tallene. Han kan derefter vælge at angribe eller give den anden spiller til at tage hans tur .
Angreb og Victory

Hvis du beslutter dig for at angribe på din tur , kan du vælge en hvilken som helst to af hans tal for slaget . Drej figuren til at sigte og derefter bruge figurens angreb på din modstanders figur. Hvis den indstævnede tal slået ned , kan det aktivere en særlig magt og derefter fjernes fra marken. Nulstil din tal ammunition i starten af ​​din næste tur. Spillet fortsætter , indtil en spiller har mistet alle sine figurer i kamp.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil