Hvordan man opbygger en brugerdefineret Car Computer spil

spil med bil tilpasning gøre så deres fokus samlingen af ​​en bil. Sådanne spil kræver en database af forskellige former og dele , ligesom arme og ben til en karakter - bygnings spil , eller bygninger og veje i en by simulering (dvs. "SIM " ) spil . De skal også have regler, der definerer , hvordan spilleren kan samle de dele , og algoritmer , der definerer , hvad der sker, når de dele danner en færdig bil . En vigtig fordel ved at programmere et sådant spil er forbedret programmering færdighed , som du kan anvende til andre , muligvis ikke- spillet, projekter. Instruktioner
1

Download og kompilere kildekoden til en by simulation spil som OpenCity eller ukendte horisonter .
2

Afspil byen sim spil , og liste på papiret komponenter (fx bygning , veje ) er det muligt for spillere at bygge byer med .
3

Skriv en liste over komponenter objekter (f.eks dæk, motorer) , at en spiller kan samle en bil fra .

4

Skriv noter om , hvordan byen sim spil giver spillerne mulighed for at passe de komponenter, de har valgt til " chassis " af byen. For eksempel skriver svar på spørgsmål som: " Hvor kan gør spillet tillader mig at placere bygninger , offentlige værker som forsyningsledninger og landskabselementer (f.eks træer, terræn ), og andre strukturer? " Et svar kan du skrive kunne omfatte , "Byen sim spil giver spillerne mulighed for at bygge parker ved at trække og slippe forskellige arter af træer ( fx eg, ahorn , pil , fyr) i et rektangulært plaster på terræn . "

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil