Læring Athletic spil for børn

Spil , der er uddannelsesmæssige samt aktiv vil hjælpe med at holde børnene beskæftiget i det, de lærer , og vil også stige , hvor meget af den information, de absorbere og tilbageholde . Ved at tilføje en fysisk element til de spil , det giver børnene en anden referencepunkt at styrke viden. Ved at tilføje atletiske elementer til de spil , du kan gøre spillene mere sjov og fornøjelig samt . Explorers Tabel

Udlæg en tabel med en række naturlige og potentielt pædagogiske elementer på det. Emner kunne omfatte fossiler, sten , fjer, urter og stykker af træer og blomster. Opsæt stationer rundt i lokalet , der forbinder med opdagelsesrejsende tabel poster. Sørg for, at tabellerne er en god afstand , mindst 15 meter . På grund af de pladsbehov , spillet spilles bedst udendørs eller i en gymnastiksal . Stationerne kunne mærkes som artefakter, hav liv , planteliv , dyreliv og byggematerialer , afhængigt af de emner, du vælger. Opsætning af en strimmel malertape tre meter foran den opdagelsesrejsende bordet. Hæv et element af bordet i luften og spørge, hvilken station den tilhører i. Børn, der ved vil race til linjen . Den første der har det første gæt , hvis han gætter rigtigt , har han 10 sekunder til at tage vare til den rigtige station og vend tilbage til gruppen. Hvis han ikke gør det , objektet tilbage til bordet.
Multiplikation Bean Bag Toss

Indstil hver spiller med 20 sækkestole og to papir plader . Spørg en simpel multiplikation spørgsmål , men i " Jeopardy " stil. For eksempel sige, at svaret er 15. Børnene skal derefter kaste den mængde sækkestole til papir plader , at når multipliceret lig 15. For denne ligning , kan spillerne kaste fem sækkestole på én plade og tre på den anden. Det første barn , der vinder ligningen får et point. Poserne skal være mere end halvdelen på pladen til at tælle. Spillet vil teste kaste nøjagtighed samt multiplikation færdigheder. For en ekstra udfordring , efter hvert matematikopgave har spillerne tage et skridt væk fra deres plader .
Forhindringsbane

Opret en forhindringsbane lastet med trivia spørgsmål . Opsæt fysiske forhindringer som sjippetove , dæk til at hoppe igennem og reb til at klatre under. Tildel en voksen til hver station for at foreslå trivia spørgsmål . Før spilleren kan tackle den fysiske del, hun skal svare rigtigt på et spørgsmål. Du kan også optage aktiviteten til spørgsmålet. For eksempel har spilleren recitere hendes alfabet eller gangetabeller mens hun hopper reb . Hvis hun savner én , hun skal starte forfra. Barnet med den hurtigste tid gennem kurset vinder .
Clipart

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil