Gym spil til børnehave

Gym er en vigtig del af en skole & # 039; s pensum, for børn i alle aldre. Gym klasse udvikler motoriske færdigheder , hjælper børn får god sportsånd, giver en afsætningsmulighed for ophobet energi og giver børn motion, der er afgørende for en sund livsstil. Engage børnehave - alderen børn i sjove spil, der får dem begejstrede fysisk uddannelse , samtidig giver dem disse fordele. Go Home , Kyllinger

I dette spil, til en frivillige studerende være & quot; ! Den & quot; eller landmanden. Hun står i midten af ​​rummet , mens de resterende studerende står mod en væg , i rollen som kyllinger. Efter at have hørt landmanden råber , & quot; gå hjem, kyllinger & quot ! ; kyllingerne flytte fra deres post og forsøger at køre til den mur, der er modsat dem. Da de kører , landmanden forsøger at fange så mange kyllinger som hun kan ved at mærke dem . Disse kyllinger, der er fanget bliver landmanden & # 039 ; s allierede. Spillet spilles igen, med hønsene , der gjorde det sikkert til væggen forsøger at køre tilbage til den modsatte væg sikkert , undtagen opgaven bliver vanskeligere , da der er mere af en ændring for at blive fanget af landbrugeren eller en af ​​hendes allierede. Spillet fortsætter på denne måde, indtil der er en kylling tilbage.
Form Hop

Styrke formgenkendelse samtidig fremme fysisk kondition i denne spin-off af musikalske stole. På jorden , oprette flere forskellige former med kanal eller malertape : en firkant, en cirkel , en hjerte og et rektangel. Lav figurer stor nok til at holde et par børn. Arranger figurerne , så de er i en cirkulær formation og sørg for at der er en annullerede mellemrum mellem to af figurer. Mens du spiller musik , børn gå gennem former, undertiden blive udeladt af en udformning , som de går gennem den annullerede rum. Når du stopper musikken, de børn, der står i den annullerede rum sidde . Fortsætte med at spille på denne måde, indtil der er et barn stå.

Red Rover

Børnehave børn vil have det sjovt at spille denne traditionelle spil . Del klassen op i to hold . Har holdene stå på hver sin side af rummet fra hinanden. Team medlemmer holde i hånd og danner en linje. Har en lodtrækning for at afgøre, hvilket hold der starter spillet . Det første hold lokker et medlem fra det andet hold ved råben , & quot; rød rover , rød rover , sende Johnny lige over ! & Quot ; Johnny bør give slip på sine teammedlemmer & # 039; hænder og løbe mod det modsatte hold , forsøger at bryde gennem linjen . Hvis han held bryder igennem den linje , vælger han et medlem af det modsatte hold til at blive et medlem af hans hjemmeholdet . Hvis han ikke bryde igennem den linje , bliver han medlem af det modsatte hold . Holdet til at overtage alle spillerne vinder spillet.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil