Fysiske Math spil for børn

Flere og flere undervisere tager en ny tilgang til undervisning matematik , fremme ikke blot computing færdigheder, men fysisk kondition samt. Forskning, som den, der udføres af University of Illinois professor Charles Hillman, viser, at børn fokusere og behandle tingene bedre lige efter livlig øvelse. Gennem konkurrencedygtig og fysiske aspekt af spil , matematik bliver en måde for studerende at lære , nyde og udøve alle på én gang. Aerobic

Inspireret af East Carolina University 's matematik middle- school hegnsapparater , denne træning justerer til elevernes alder . Læreren giver nem aritmetiske spørgsmål og fysiske øvelser til yngre børn og mere udfordrende for de ældre børn . Hun læser højt et matematisk problem, og en fysisk aktivitet. Problemet løsning er det antal gange, de studerende har brug for at udføre øvelsen . Hjælp børnene med at varme op med lette spørgsmål og langsom, strækker bevægelser. Når børnene har strakt, gå videre til mere vanskelige problemer. Knæ elevatorer , squats , jogging og sprællemænd kan få blodet pumpe så afslutte spillet med cool- down øvelser.
Skyde den bold

Tegning fra en aktivitet , der er beskrevet af Louella Nygaard, dette spil er rettet mod både børnenes matematiske færdigheder og skydning dygtighed. Du får brug for beanie poser eller små kugler , en konserves kasse eller læskedrikke kasse , og fire identiske sedler hver indeholder en (+) , (-) , (x) eller ( %). Læreren mærker hvert rum i bakken med et nummer , der begynder med nul . Klassen danner derefter to linjer. Hver elev står ved et udpeget udgangspunkt omkring fire meter væk fra kassen. Studerende derefter skyde to bolde ind i nogen af ​​kassens rum. Når det lykkes, skytten trækker en seddel og udfører operationen mellem de to tal . Når skytten får det korrekte svar , løber hun tilbage til sit hold , og den næste elev begynder også . Det hold, der slutter først , vinder.
Mission Impossible

Dette spil kombinerer cooperative learning med fysisk bevægelse og matematiske beregninger. Læreren forbereder fem stationer med et sæt af instruktioner , et papir og blyant og en studerende, der fungerer som en sherif. Læreren deler klassen op i små grupper. For at øge spændingen , kan hun spille den & quot; Mission Impossible & quot; kendingsmelodi . Grupperne har brug for at udføre de opgaver ved hver station for at komme til den næste. Vejledningen på hver station har en fysisk komponent og en matematisk komponent. For eksempel: " Udfør ti sprællemænd , " efterfulgt af et aritmetisk eller brøkdel problem. Sheriffen gør sikker på, at koncernen fuldender begge . Den første gruppe , der fuldfører alle fem stationer vinder .
Clipart

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil