Awana spil for børn

Et ministerium for børn og teenagere, Awana Club er vært mere end en million børn i omkring 12.000 amerikanske kirker og cirka 7.600 internationale programmer , i henhold til Awana klubbens hjemmeside . Awana klubmøder inkluderer tid til klasseværelset studere og spil. Awana spil bruger Awana spil sal: en cirkel ( traditionelt 30 meter i diameter) opdelt i fire sektioner med passage diagonale linjer , der danner en kæmpe " X" i cirklens centrum . Inde i cirklen er der et center square, med 9 -fods sider. Hver af de fire vigtigste diagonale linjer er en anden farve : grøn , blå, rød og gul ; der er fem hashmærker på hver linje ( lige stor afstand fra cirklen til midten af linjen inde i cirklen ) . Sprint Race

En enkelt runner linjer på en begyndende diagonal (farvet linje, der strækker uden for spillet cirkel ) . Fire sprintere konkurrere på én gang for hændelsen (en deltager for hver startende diagonalt) . Inde i spillet cirkel , placere en farvet hold stift ( en plastik stift eller stafetten ) på hvert hjørne af den indvendige vildt pladsen. Placer en cirkel stift ( en almindelig bowling pin vil arbejde ) , hvor cirklen og begynder diagonaler skærer hinanden. Når spillet dommeren starter løbet, hver runner sprinterne i samme retning rundt om cirklen . Sprinterne gøre tre komplette omgange og drej for at indtaste cirklen på deres startende diagonal (sørg for at ikke tip cirklen ben) . Løbere løb inde i cirklen efter tredje omgang ; den første deltager til at tippe sit holds polet med sine hænder , vinder spillet . Deltagere bliver diskvalificeret , hvis de tip en cirkel stift under kapsejlads . Hvis en løber passerer eller tags en ​​deltager foran ham, bestået /tagged løber er ude af løbet (og han skal holde op med at løbe og skridt væk fra cirklen , indtil løbet er færdig ) .
trebenet Race

To løbere i kø ved hver startende diagonal (otte deltagere i alt). De to løbere på samme hold bandet deres ben sammen om at skabe "tre ben" ( mens vender fremad , personen på venstre bånd sit højre ben med den anden persons venstre ben ) . Du kan bruge store , gummi motion bands eller klud bånd ; sørg for, at båndene er sikre før væddeløb . Placer en farvet hold pin på hvert hjørne af den indvendige vildt firkant og sætte en cirkel pin på begyndende diagonal skæring med cirklen. Når spillet dommeren starter løbet, deltagerne køre som par. Løbet varer to hele omgange rundt om spillet cirkel. Efter to omgange , parrene slå ved deres udgangsmaterialer diagonaler og køre inde i cirklen. Det første hold til at tippe et hold pin vinder. Hvis et hold er mærket eller bestået , er de diskvalificeret.
Fire- vejs Tug

To deltagere per hold linje op på deres respektive holds diagonal linje . En spiller sætter op ved 5- fods hash ; den anden opstiller på 8 fod hash. I midten af cirklen , placere en 7- fod fire -vejs reb . Rebet skal ligge på jorden i overensstemmelse med diagonaler (og centreret med cirklens centrum ) . Placer en sækkestol på 17 -fods hash af hvert hold diagonal . Hver spiller griber rebet og begynder at trække , når spillet dommeren signalerer starten. Det første hold til at afhente deres holds sækkestol (med begge spillere holde rebet med mindst én hånd) vinder runden . Spillere er ikke tilladt at vikle eller binde rebet omkring dele af deres krop. Andre teammedlemmer kan flytte deres holds sækkestol tættere ned den diagonale linje, når spillet dommeren giver signal hvert 15. sekund under spillet. Du kan flytte sækkestol ene fod tættere ned diagonalen , i alt fire gange , indtil runden er slut.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil