Hestesko kaste Regler

hestesko er populær og nem at lære udendørs spil. Selvom spillets regler er nemme at forstå og følge , spille spil er en anden historie. Det kræver en masse koncentration , muskel og held. For at spille spillet , skal du vide , hvordan du scorer, de to metoder til scoring, og hvordan du kan afgøre en vinder. Sådan scorer

To spillere eller to to - personers hold kan spille mod hinanden . At beslutte, hvem der går først , hver spiller kaster en hestesko og uanset hvem der bliver nærmest bålet skal gå først . De, der ikke pitching bør holde sig langt tilbage , som selv de bedste hestesko spillere kan smide en vild hestesko hver én gang i et stykke tid. Den første kande kaster deres hestesko i den modsatte spil, og deres mål er at kaste skoen så tæt til pælen som muligt , hvis ikke omkring det , som kaldes en ringetone . Når den første spiller er færdig, vil den anden spiller gå . Når alle fire sko er kastet , vil spillerne tage til efterretning af partituret. Den traditionelle metode til scoring er som følger: . Ringers er tre punkter og sko røre , læring eller liggende inden for 6 inches af staven er ét punkt
Annullering Metode og Frispark

Når du bruger annullering metode scoring, kan en spiller score pr inning . For eksempel, hvis begge spillere får en ringetone , er scoren udlignet. Eller , vil personen tættest på bålet inden for 6 inches modtage point, mens den anden person ikke gør det, selv om de er inden for 6 inches samt

Frispark angives af følgende grunde : . En sko er rullende ud af brønden eller rammer træ bagstopper , er en sko kastet ind i en anden livløs eller animere objekt , er en anden sko kastede med en anden hånd end den første hestesko , eller hvis en anden sko kastes fra et højere niveau fra den første .

Bestemmelse en vinder

Før et spil , spillere normalt vælge en metode til scoring, enten den traditionelle eller annullering metode. De derefter vælge de point, der kræves for at vinde , hvilket typisk 21 til 40. Hvis der på det valgte antal vindende point , holdene /spillerne er bundet, kan der være en pludselig død runde . Hvem når valgte antal point først , vinder.
Clipart

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil