Hvad Skills Betyder det at være en astronom

? Astronomi er en videnskab, som studerer himmellegemer . Disse omfatter planeter , måner og andre objekter i vores solsystem ; andre stjerner og deres planeter ; Mælkevejen og andre galakser ; mere eksotiske genstande såsom kvasarer og sorte huller ; og den store struktur af universet. Astronomer undersøge bevægelser himmellegemer , undersøge deres sammensætning og interaktioner , og spekulere om deres oprindelse og endelige skæbne . Grundlæggende

Astronomi er et bredt felt med en række forskellige områder af interesse. Planetary videnskab , for eksempel, ser på strukturen og udviklingen af planeter og satellitter , både i vores eget solsystem og omkring andre stjerner. Stellar astronomi undersøger sammensætning og livscyklus stjerner , mens galaktisk astronomi fokuserer på struktur og interaktion af enorme samlinger af stjerner . Kosmologi studier storstilet struktur i hele universet og forsøg på at forklare sin fødsel og evolution.
Observation og teori

Hver af astronomi felter kan gribes an på to forskellige måder. Observationelle astronomi , for én, indebærer brug af specielle instrumenter såsom teleskoper at indsamle oplysninger om himmellegemerne. Ud over for synligt lys , kan disse data opnås gennem andre dele af det elektromagnetiske spektrum , såsom infrarød, ultraviolet , røntgenstråler , radiobølger og gammastråler , og selv ved hjælp af neutrinoer og gravitationsbølger .

i mellemtiden teoretisk astronomi går fra den anden retning. Teoretiske astronomer forsøge at udvikle fysiske og matematiske modeller til at forklare fænomener i universet. De så se efter beviser i de observationelle data til at understøtte deres teorier .
Minimumskvalifikationer

Da astronomi er en naturlig videnskab, som studerer de fysiske fænomener , er det bedst beskrives som en gren af ​​fysikken . Astronomer typisk studere en stor fysik og matematik på college niveau . Normalt vil de tage kurser i mekanik, elektromagnetisme , optik og kvantemekanik. I matematik , astronomerne har brug for en betydelig grad af uddannelse uden calculus ; næsten alle astronomer vil have taget differentialligninger, sandsynlighed og statistik, lineær algebra , matematisk modellering og calculus variationer. Efter disse, de videre til master-og ph.d.-studier i deres særlige interesseområder.
Relateret Viden

Ud over de fysiske og matematiske basics, astronomer generelt tager ekstra kurser i områder, som berører deres egne delfelter . Planetary astronomer , for eksempel, har brug for at lære om geologi og mineralogi, mens stjernernes astronomer studerer kemi og fluid dynamik .

Endelig er både observationelle og teoretiske astronomi er stærkt afhængige af computere. Teleskoper og andre observationelle metoder kræver viden om netværk og dataanalyse , mens teoretiske astronomer gør brug af detaljerede computermodeller og simuleringer. Derfor astronomer kræver betydelig viden om datalogi.