De måder at undervise Addition

Addition og subtraktion tendens til at være relativt let ting at lære, når undervist ret , selv for små børn. Det vigtigste spørgsmål ligger i at konceptualisere , hvad der sker , når du tilføjer to tal sammen . Dette kan ske på flere måder og som regel den mere kreative og interaktiv metode , jo hurtigere vil barnet samle det op. Start With You

En af de nemmeste poster et barn kan forholde sig til , er hans fingre . Ved meget lille og simpel addition fingrene fungerer godt som et værktøj. Antages barnet kender sine grundlæggende tal , tage et sæt fingre fra den ene hånd , et andet sæt af fingrene fra den anden side og tælle, hvor mange fingre er der total . Brug fingre og små tal kan tjene som et fundament for mere komplicerede operationer i fremtiden. Det har sine begrænsninger selv - . Som du måske nødt til at flytte videre til tæer meget hurtigt
Omkring huset

Meget svarer til at bruge fingre konceptualisere kombinerer objekter omkring huset. Legetøj bliver især nyttig for denne opgave , da de let vil holde et barns opmærksomhed . Alternativt kan mad være et udmærket redskab til at lære - hvis det ikke er for rodet . Slik kan anvendes som en motiverende ; hvis barnet får svar lige , hun får en belønning. Selvfølgelig kan sundere alternativer være substitueret . Spredning objekterne i let at forstå arrangementer hjælper med at differentiere tanken om at tage to forskellige numre og kombinere dem.
Spil

Efter et barn forstår det grundlæggende i kommer, er det tid til at gå videre til mere komplekse tilføjelse - nemlig , tilføjer store tal . Spil bliver yderst nyttig for denne opgave. Brætspil - såsom Matador - center omkring ideen om at forvalte penge og indkøb , der kræver konsekvent tilføje at opnå succes. Selv nogle videospil - såsom Super Mario Brothers - kræver mønt samling , der involverer tilføjelse . Hvis du kan få dit barn til at være meget opmærksomme , spille et spil måske bare blive et nyttigt lærende legetøj .
Classroom Teknik
p Hvis man underviser desuden på en stor skala i et klasseværelse indstilling, kan teknikker blive undervist i en gruppe format. En idé er at skabe en virtuel butik . Læreren fungerer som handlende , der sælger produkter fra hele klasseværelset. Studerende er hver givet fiktive penge , som repræsenterer udpegede pengebeløb . Efter et køb , skal de studerende tilføje deres penge sammen til at forstå deres nuværende balance. Det samme spil kan bruges i omvendt til subtraktion .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil