Hvordan man laver en Velocity graf fra en acceleration Graf

Matematik kan opdeles i et antal sub-discipliner , herunder calculus, statistik og mekanik. Mekanik er studiet af bevægelige organer og brugen af ​​matematiske udtryk til at forudsige kroppens baner. Tre af de vigtigste mængder i mekanik er position, hastighed og acceleration. Disse mængder er ofte afbildes på en graf for at visualisere, hvordan et legeme bevæger sig med tiden. Når du plotte acceleration , kan du generere velocity graph.Things du har brug
Graf papir ruler myHotelVideo.com: Vis mere Instruktioner
1

Draw lodrette linjer mellem x-aksen og kurven på den tid, acceleration graf ved hjælp af en lineal. Brug en afstand ( h) ca. 2 sekunder på x- aksen. Når du er færdig , skal området under grafen opdeles i strimler.
2

Beregn arealet inden for hver strimmel . Området i hver sektion er lig med den gennemsnitlige hastighed i løbet af denne tid. For at finde det område for hver strimmel , skal du bruge trapez -reglen. For hver strimmel , finde y-værdierne på kurven i begyndelsen og slutningen af ​​strip . For eksempel kan ved x = 0 y være 4 og ved x = 2 år kan være 6. formel til at finde det område, givet disse punkter er : Areal = h /2 ( y0 + 2y1 ) hvor h er afstanden på x akse (2), y0 er y0 værdi ved x = 0, og y1 er værdien for x = 2 . Efter eksempel ville det område af segmentet være : .

areal = 2/2 (4 + (2 * 6) = 16 meter /sekund

derfor den gennemsnitlige hastighed mellem x = 0 og x = 2 er lig med 16m /s. Gentag dette trin for hver af de segmenter på grafen.
3

Tegn en tabel for at vise de værdier i området (eller hastighed ) for hvert segment i første kolonne sted den gennemsnitlige tid (dvs. det punkt på x-aksen , hvor området blev fundet) i anden kolonne sted i området ( hastighed ) F.eks . . .

Time ( s) = 2 Areal /hastighed (m /s ) = 16 koordinater ( 2,16 )

Tid (s ) = 4 Areal /Hastighed (m /s ) = 20 koordinater ( 4,20 )

Tid (s ) = 6 Area /hastighed ( m /s) = 20 koordinater ( 6,20 )

Tid (s ) = 8 Area /hastighed (m /s ) = 16 koordinater ( 8,16 )

Tegn en graf og mærke x-aksen " Tid (s ) ", og y-aksen " Hastighed ( m /s) . for første sæt koordinater i tabellen finde hvor den x og y-værdi skærer hinanden, og sætte et kryds på det tidspunkt. Gentag dette for de resterende punkter. Brug en lineal til at deltage tilstødende punkter. grafen hastighed er nu blevet genereret ud fra acceleration grafen.

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil