Hvordan man kommer igennem havbunden tempel i The Legend of Zelda: Twilight Princess

Under din søgen efter at finde den smeltede Shadows i "The Legend of Zelda: Twilight Princess ", vil du nødt til at erobre søbund templet. Dette kompleks fangekælder ligger i bunden af søen Hylia og du får brug for Zora Armor og vand bomber for at få adgang . Inde i søbund Temple, din første prioritet er at finde Vlawshot . Med denne skubberi falder værktøj, kan du udforske hele fangekælder og besejre Morpheel , den vigtigste boss i området. Instruktioner
Kom Vlawshot

Begynd fangekælder ved at bevæge sig fremad gennem tunnelen. Emerge fra vandet i det store rum og åbne kister . Hovedet ovenpå og hoppe syd til håndtaget. Dette vil åbne en sti bag dig. Indtast det næste rum og skyde bombe pile på revner i ovenstående stalaktitter . Kravl op på den anden side og gå gennem døren.

Flyt nord til en central afdeling og besejre Lizalfos her . Ned ad trappen og drej til højre. Pass ved døren og få fat i brystet for pile . Find den store gyldne håndtag og springe til det. Gå op ad trappen , så hovedet til venstre . Når du når den østlige døren, hoppe til den gyldne håndtag. Ned ad trappen og drej til højre for at finde kortet. Retur til døren og ind. Kryds broen til det næste område .

Skyd stalaktitter med bombe pilene for at sætte parret af vandstråler. Hovedet gennem tunnelen , klatre til den anden side og bevæge sig på tværs af platforme. Åbn brystet her for en lille nøgle . Gå tilbage til det centrale kammer og gå op ad trappen. Lås den vestlige dør og gå over broen . Kig tilbage til nogle bomber i en kiste , så skyde bombe pile på stalaktitter .

Hop på tværs af Stalaktit til tang på væggen. Klatre op og over væggen, og derefter falde ned . Hop og få fat i den gyldne håndtag , åbner porten under dig. Fortsæt videre og bevæge sig gennem den næste dør . Vær opmærksom på kampesten i dette rum. Hop ind på platformen og gennem døren forude. Raid brystet i en anden lille Key. Gå tilbage til stenen og ødelægge den med en bombe. Åbn døren forude. Besejre fjenden her med bombe pile og låse den næste dør .

ned til bunden i dette rum og klatre op på den anden side . Grib bomber fra brystet i toppen , og derefter tage en af ​​stigerne op . Hop og få fat i håndtaget for at fylde rummet med vand. Glide ned ad stien og svømme til centrum platform. Hop og få fat i håndtaget her og hoved gennem døren. Tag døren til højre for at finde en fe i en gryde , og derefter vende tilbage og gå gennem den venstre dør.

Hop ned til vandet og fange den røde Rupee fra brystet i den nærliggende alkove . Klatre op og flytte til den sydlige kant af første sal. Træk i håndtaget og tag trappen . Flyt til den østlige side og trække i håndtaget her . Gå mod vest og ind i tilstødende rum. Hop på en af ​​de bevægelige platforme og ride mod nord døren. Grib den lille nøgle fra brystet til venstre og tilbage til platformene. Ride vest døren. Lås det og fortsætte gennem .

Svøm gennem kanalen og bombe klippe under vandet . Udstyre Iron Boots og kontrollere korridorer for kister , derefter fortsætte med at svømme til det næste rum . Afslut vand at kæmpe Deku Toad . Besejre det, så åbne kisten for Vlawshot .
Lokalisering Morpheel

Skyd den røde medaljon med Vlawshot at åbne porten og forlade lokalet. Vend tilbage til det centrale kammer og Vlawshot op til tang på venstre side . Gå videre for at finde mærkningen over vandet og ramte den med Vlawshot . Flyt gennem døren til din bageste og gå videre til det næste rum.

Hop over til platformen og Vlawshot medaljonen på din venstre . Drop ned til platformen nedenfor , tag fat i vand bomber fra brystet og Vlawshot til tang på den nordlige søjle. Klatre op til afsats og Vlawshot op til tang mod syd. Klatre op til afsats her og find medaljonen mod nordvest. Clawshot forbi, tag fat i Red Rupee fra brystet og vende tilbage. Find tang mod øst og Clawshot forbi. Klatre op til afsats og hoved gennem døren.

Hit en Stalaktit med en bombe pil og få på det . Når det stiger, hop til åbningen og gå videre til den anden side. Vend rundt og finde den medaljon ovenfor. Vlawshot det at åbne porten , find derefter medaljon mod øst. Vlawshot at én og hovedet gennem døren. Besejre Chu Worms, find derefter tang på loftet. Clawshot og hop til den modsatte ende . Vlawshot igen og følg stien op til toppen .

Raid brystet for bomber og flytte til midten . Hit medaljon med Vlawshot at få adgang til en kiste , der indeholder Compass. Springe ud og klatre en af ​​stigerne . Træk i håndtaget og skyde til bunden . Flyt til centrum og trække i håndtaget her . Find tang på loftet og Vlawshot op . Shimmy tværs og gennem den højre dør. Grib bomber fra brystet under tandhjul og tage den venstre dør. Synke til bunden af ​​puljen til en Red Rupee , så gå under tandhjul og gennem døren.

Hop på hver tandhjul og tag Lizalfos . Hop hen til døren og hovedet igennem . Grib den røde Rupee fra venstre , og derefter vende tilbage og tage den anden vej. Hit medaljon med Vlawshot , så gå tilbage til den centrale afdeling. Vlawshot en medaljon over lysekronen at finde et stykke hjerte .

Svøm ned ad trappen til den modsatte side af første sal . Flyt gennem døren til rummet med de bevægelige platforme. Hop på og Clawshot medaljonen . Ride til den anden ende og hop ned . Åbn døren og hoppe i vandet . Svøm til venstre gennem åbningen , drej til højre. Surface og find den undersøiske rock. Ødelægge det med en bombe og fortsætte. Udstyre Iron Boots og synker til bunds . Drej til højre og sprænge det næste rock. Besejre Shell Blade her og overflade til den næste dør .

besejre Chu Worm, så Vlawshot ovenstående medaljon . Drop gennem den åbne panelet for at finde brystet indeholder Big Key. Hop i vandet og gå gennem døren. Flyt ned i tunnelen for at få vandet Bomber i slutningen, derefter vende tilbage til det centrale kammer .

Træk i håndtaget til venstre og gå op ad trappen. Gå til højre og trække i håndtaget her . Svøm ned ad trappen og gennem døren. Fortsæt til den vestlige tandhjul værelse på første sal og krydse den hvide bro her . træde på kontakten , så Vlawshot medaljonen til at passere porten . Besejre Lizalfos og grab Piece of Heart fra brystet . Vend tilbage til det centrale kammer .

Hop i vandet og låse boss dør med Big Key. Hop ned i hullet og udstyre Iron Boots at synke til bunden af ​​vandet. Her finder du Morpheel . Besejre den til at fuldføre niveauet.