Hvordan laver modeller på en Reflex Model Editor

Reflex er en model redaktør for simulerede fly. Brugere kan oprette tilpassede fly til at afprøve i et virtuelt miljø. Dette giver dig mulighed for at vænne sig til forskellige fly stilarter og fysiske egenskaber, såsom vægt . I RMK eller Reflex Model Construction, kan brugerne skifte kosmetiske features såsom farve og design. Når du er færdig , kan du teste din nye model i flyvesimulatorinstruktion programmet for at se , hvordan det ville fungere i lignende forhold. Instruktioner
1

Indlæs Reflex Editor , og klik på det felt, hvor du ønsker at begynde. Klik på " File" og vælg " Nyt objekt " at se en liste over objekter til at bruge .
2

Vælg et kropstype at indsætte i feltet skabelse. Indtast "objekt - fanebladet " at redigere og ændre selve planen. Skift størrelse og tekstur af kroppen som du ønsker.
3

Klik på " File" og vælg " Nyt objekt " og indsætte en cirkel objekt . Højreklik på cirklen i feltet skabelse og vælg " Roterende Face, " med tre point.
4

Klik på " File" og vælg " Nyt objekt " gå ind i " geometri " mappe og vælge " Hemisphere " fil . I objektets præferencer , type ændrer skalaen feltet for at passe det til cockpittet af flyet. Sæt farve som "Alpha Gennemsigtig. "
5

Klik på kroppen af ​​flyet for at oprette et punkt . Klik på " File" og vælg " Nyt objekt ". Vælg en vinge -fil til at placere på det punkt på flyet på skabelse. Højreklik på vingen for at tilføje teksturer og ændre dens størrelse. Gentag dette trin for den anden fløj.
6

Klik på " File" og vælg " Eksporter" at kompilere model til brug i Reflex .
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil