Ideer til Blank Risk 2210 AD Cards

Hvis du spiller Risk 2210 AD , så dette kan være dit scenarie i spillet : Året er 2210 e.Kr. , og verden er i krig . Du kommandoen en af ​​de stridende parter og styre skæbne dit folk , dit hjemland og din planet. På og over jorden , skal du marshal dine styrker, ansætte de rigtige chefer og knuse dine fjender.

For at vinde spillet, bygge videre på din klassiske Risk strategier for verdens erobring. Med de rigtige chefer og Kommando -kort , kan du slå ødelæggende slag mod dine fjender. Lunar og hav kolonier tilføje endnu en dimension til Risk 2210 AD Spillet giver ni tomme Kommando kort, som kan hjælpe dig med at vinde . Command Cards

Risk 2210 AD kommando -kort tillader spillere at træffe foranstaltninger til at støtte deres bestræbelser på at vinde spillet. De fem typer af Command kort er Diplomat , Land, Naval, nukleare og rummet. Spillet indeholder to blanke kort hver af Land, Naval, nukleare og Diplomat kort, og et blankt kort til Space kort. Snesevis af muligheder der findes for hvad der skal sættes på disse kort .

Nogle kort giver forstærkninger for spilleren at spille kort , og andre ødelægge invaderende enheder. Hvert kort kan anvendes i kun én bestemt kommando område af en chef . For eksempel kan Land Command -kort kan kun bruges af en Land Commander , og Nuclear Command -kort kan kun bruges af en Commander Nuclear .
Mission Command Cards

blanke kort kan bruges til at oprette missioner for spillerne at forfølge. Idéer omfatter missioner for at besætte alle månens territorier med mindst tre hære per område for en hel omgang og besætte alle søterritoriet med mindst tre hære per område for en hel omgang . En anden mission kunne være at kontrollere Nordamerika , Australien og Afrika for en hel omgang . En separat mission kunne være at ødelægge den sorte hær ; hvis der ikke Black Army eksisterer , så missionen kunne være at besætte 30 territorier med to hære hver til en fuld omdrejning. Hvis der er valgt at valg til et blankt kort , selv om, så er det nødvendigt at skabe lignende kort til det blå, rød, grøn og Tan hære.
Energy Command Cards
< br >

Risk 2210 AD bruger Maskiner of Destruction ( MOD) , ikke menneskelig hære , hvilket gør energi er en afgørende faktor i at vinde spillet. Derfor er en anden idé til de tomme Kommando kortene er at få dem tildeler energi til spilleren at spille kort eller til at tage energi fra andre spillere. En idé til et tomt kort er til at spille på din tur , før din første invasion er annonceret og modtage fem energi punkter til at bruge på turn . En anden er at spille på en modstanders tur efter at han annoncerer et angreb på en af ​​dine territorier og afløb fem energi point fra hans energi bank. Du kan også bruge et blankt kort til at spille på din tur , før din første invasion er annonceret og afløb fem energi punkter fra modstanderen af dit valg.
Bevægelse Command Cards

en anden mulighed for de blanke kort er at give spillerne mulighed for at indsætte deres styrker før, under eller efter et angreb . For eksempel kan du bruge et blankt kort til at spille på din tur , før din første invasion er annonceret og omfordele op til fem MODs uden omkostninger. Du kan også bruge en af ​​de blanke kort at spille på en modstanders tur efter hun annoncerer et angreb på en af ​​dine territorier og omfordele op til fem MODs ind på territoriet under angreb fra en af ​​dine andre territorier uden omkostninger. Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil