Elektronisk dartskive Games

Ifølge forfatter James Masters i sin artikel " The History of Darts og andre nyttige oplysninger ," den første reference til spil dart optræder i to tidsskrifter dateret 1819 Benævnt Puff og Dart , spillet krævede spillere til . bruge et pusterør til at affyre en pil på et mål af koncentriske ringe. Spillet af dart har udviklet sig meget , siden denne tidlige version , og nu findes flere versioner af spillet. Elektroniske dartboards giver spillerne en nem -at-bruge systemet til at udføre en bred vifte af dart spil . " 301 "

" 301 ", hver spiller starter spillet med 301 point, og formålet med spillet er for spillere at sænke deres score til 0 . For hvert nummer en spiller hits, at alt er trukket fra hendes samlede score . For eksempel, hvis en spiller rammer en dobbelt 20 , en 17 og en 2 , i alt 59 punkter fjernet fra sin samlede score . For at vinde spillet , må en spillers score nå præcis 0 . Så hvis en spiller har 17 point tilbage , skal de ramte en 17 , eller to eller tre numre , der er lig 17 , for at vinde . Hvis spiller scorer mere end 17 point i en runde , hendes score nulstilles til 17. .
" Cricket "

modsætning " 301 ", til genstand for " Cricket " er for en spiller at score flere point end sin modstander . Scoring i spillet opnås ved at ramme tallene 15 til 20 og tyre -øje . Når en spiller har ramt på en række eller tyre -øje tre gange , begynder han at score point , hver gang han rammer dette nummer derefter eller score en anden tyre -øje . En spiller kan fortsætte scoring på et nummer eller tyre -øje , indtil hans modstander rammer , at samme antal tre gange selv eller scorer tre tyre -eyes . På det tidspunkt , er , at en del af bestyrelsen betragtes som " lukket ", og ingen kan score på denne sektion længere. Når alle numre og tyre -øjne har været " lukket ", er det spilleren med den højeste score vinder .
" Big Six "

Svarende til basketball spil "hest ", " Big Six " kræver spillere at ramme samme sted på dartskive som deres modstander gør . Før spillet starter, skal spillerne enige om, hvor mange " liv " hver spiller modtager i løbet af spillet. Når der er aftalt antallet af " liv " , skal spilleren 1 ramme en enkelt seks, ikke dobbelt eller tredobbelt score, med en af ​​sine første tre dart. Hvis spilleren undlader at ramme en enkelt seks de mister en af ​​deres liv. Hvis spilleren succesfuldt rammer en enkelt seks , den næste dart kastet bestemmer, hvilke tal hendes modstander skal slå på sin næste tur. Spillet slutter, når en spiller taber alle hendes " liv ".
" Killer"

Hver spiller begynder spillet ved at kaste en dartpil på et vilkårligt antal på tavlen . Uanset nummer en spiller hits bliver hans tildelte nummer i resten af ​​spillet, og ikke to spillere kan have samme antal . Når hver spiller har sin tildelte nummer begynder spillet. En spiller primære mål , når spillet begynder er at ramme dobbelt segment af hans nummer. Når dette er udført , at spilleren bliver en "killer ". A " killer" kan fjerne en af ​​hans modstandere " liv ", som tal mellem 6-14 , afhængigt af , hvad der blev aftalt før spillet, ved at ramme deres tildelte nummer. Spillerne skiftes til at kaste tre pile hver på tavlen , og den sidste spiller med et "liv" resterende vinder.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil