Sådan Opret din egen Civilization spil

Den gamle 1981 -versionen af ​​Avalon Hill spil Civilization var et spil, hvor spillerne overså de formuer af et folk eller nation , i konkurrence med andre spillere. Det grundlæggende format af dette gamle spil repræsenterede sig selv som dækker Middelhavet Civilization fra " The Dawn of History til 250 f.Kr.. " Reglerne for dette spil kan udvides til at omfatte andre geografiske områder og perioder , det være sig fra Colonial USA til nutiden eller den periode af Warring stater i Kina eller af post- romerske imperium, eller endda en fremtidig Ydre Space Kultur . Instruktioner
Bestem spillets features
1

beslutte Era og geografisk område , der er omfattet at planlægge de elementer af spillet.
2

Vælg konkurrerende Peoples , fra 3 til 16. . Tillad scenarier, hvor det mindste antal af spillere er tre , og hvor ingen enkelt Folks tilstedeværelse er påkrævet i spillet . To -player spil bør frarådes , da dette fører til en krig spil, der trækker ud for evigt .
3

Forbered en arkæologisk Succession Bord , hvilket vil determinmine der går først til en given aktivitet, hvor mange " aldre" et folk skal gå igennem for at fuldføre deres historiske progression, tiebreaks , minimum " civilisation points " der kræves for en progression , Census data og Commodity Cards.
4

Design en spil kort , herunder naturlige by websteder , naturlige grænser , vulkaner og andre naturkatastrofer sites.
5

Make Byttekort baseret på de råvarer, der produceres i en given epoke , sortering dem i rækkefølge af lethed af produktionen, og læg dem i varegrupper . Hver kategori kan indeholde en eller flere varer .
6

Knyt en katastrofe med hver kategori af Byttekort . For eksempel det oprindelige spil associerede Guld og Elfenben med piratkopiering og Grain at producere borgerkrig. Det foretrækkes at have en årsagssammenhæng mellem et sæt af varer og et katastrofe ; for eksempel, forbindelsen mellem Korn og borgerkrig er, at monarker har indført hårde arbejdsbetingelser for at øge produktionen og derved fremmedgøre de mennesker ind i en borgerkrig .
7.

Bestem Civilization Cards , der repræsenterer dygtighed sætter en Civilization kan have. Hver Civilization Card har en indvirkning på , at det påvirker produktionen af ​​varer , begrænsning af Ulykker , fordele i konflikt eller mindsker omkostningerne ved at købe andre Civilization Cards.
Bestemmelse spillets mekanik
8.

bestemme rækkefølgen af Play , dvs hvilken aktivitet kommer først, og hvem der gør hvad først . Instruktionerne i dette afsnit er permutable ( indenfor årsag) og er givet i den rækkefølge af den oprindelige Civilization Game. Siden udformningen af ​​spillet er åbent ended , er der ingen andre end Sequence of Play regler , som skal være sammenhængende .
9.

Bestem beskatningsreglerne . Det oprindelige spil baser beskatningsreglerne af antallet af byer ejede.
10

Bestem Revolt Rules . Det oprindelige spil antages, at Revolter opstod når skatterne ikke kunne betales.
11

Bestem Befolkningstilvækst Rules .
12

Bestem Boat ( eller anden form for masse transport , sådan som Train) bygning regler .
13

Bestem befolkningsmigration Rules .
14

Bestem Befolkning Konflikt /Overbefolkning Rules .
15

Bestem By bygning regler .
16

Bestem Trading Card Acquisition Rules . Her ville være et godt sted at bestemme antallet af samlekort for hver god og kategori , samt af den tilknyttede Calamity Card.
17

Bestem Civilization Card Omkostninger , baseret på Byttekort vendte In, opkræve på befolkningen og kreditter fra andre Civilization Cards. Her ville være et godt sted at bestemme, hvor mange Civilization Cards af hver type vil være i spillet .
18

Bestem handelsregler, hvordan man skal handle , og værdien af ​​den Byttekort når indsamlet i sæt.
19

Bestem Calamity resolution Rules . Ulykker som en epidemi kan afbødes ved en Medicin Civilization Skill Card eller hungersnød kan afbødes med Pottery Skill ledsaget med Grain Byttekort .
20

Advance eller relatere Spillere langs den arkæologiske Succession tabel baseret ved opgradering og degradering kriterier.
21

Bestem Victory Conditions.
Finindstilling spillet
22

Bestem de forskellige tællere unikke for hver Personer.
23

Bestem yderligere Arkæologisk Arv Tabel Rules . Regler kan gøres anderledes for hver People. Det oprindelige spil har forskellig pointværdi at fuldføre Tabel progression og forskellige tidsaldre for hvert folk til at komme ind i Jern -og bronzealder . Der er også regler for at forlade Age at gå til en ny.
24

Determe Befolkning Omlægningsregler fra Folk til byer og tilbage for at tillade by bygning og Reduction, tage naturlige By Sites i betragtning.
25

Tilføj regler for at forhindre overtrædelse af naturlovene . For eksempel kan tsunamier ikke forekommer i Sicilien, men vulkaner kan.
26

Bestem konfiguration af spil , især folks hjemlande.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil