Instruktioner til Scrabble krydsord Cubes

Scrabble Krydsord Cubes Game er en af ​​mere end et dusin udgaver af det traditionelle ord brætspil. Formålet med spillet er at skabe ord fra træ terninger , der kommer med breve ætset på dem. Hvert bogstav har en anden pointværdi ; objektet er at score de højeste punkter , ved hjælp af træ terninger til at danne ord, connect.Things du har brug
Timer
Vis mere Instruktioner
Opsætning
1

Sørg for du har 14 spil terninger, en rystende kop og en timer, der kan indstilles til 3 minutter. Har papir og blyant praktisk for at holde score .
2

Bestem antallet af spillere. Spillet kan spilles alene, med andre eller i hold . En spiller holder score .
3

Etablere en standard ordbog . Kun ord indeholdt i denne ordbog er berettiget til at spille i spillet.
4

forpligte sig til at spille enten spil En eller spil Two. I Game One, er hver tur timet, og spillerne gøre så mange ord af enhver længde , som de kan , før timeren løber ud. I Game Two, spillerne har mere end ét forsøg til at gennemføre mindst ét ​​ord af syv forskellige længder. Spil en vil slutte hurtigere.
5

Spil til en score grænse , eller en tur eller rund grænse. Hvis der anvendes score, det originale spil antyder 200 point for spil One og 300 for spillet to . Hver gang bogstaverne spildes på bordet betragtes som en tur. I Game Two , er spillerne ret til mellem to og fire omgange ( en runde ) for at tjene en bedre score. Du kan begrænse antallet af omdrejninger hver spiller tager enten spil En eller spil Two. Du kan begrænse antallet af runder hver spiller tager i spillet to .
6

Ryst alle kuber i den ryster Cup og rul på bordet . Tilføj op værdien af ​​face -up bogstaver ( punkt værdier er ved bogstaverne ) . Hver spiller gør det samme ; den ene med den højeste bogstav værdi går først . Hvis du spiller i teams , en spiller fra holdet shakes til at bestemme rækkefølgen af ​​spillet.
Spil En
7

Placer alle kuber i den ryster Cup og første spiller shakes og kaster terninger på bordet. Den pointtæller starter timeren.
8

Opret så mange ord som muligt i en tværs eller op og ned mønster. Begynd med Player One. Ord kan være af enhver længde . Alle ord skal forbinde . Egennavne , sammentrækninger kræver apostroffer , udenlandske ord eller ord , der kræver bindestreger er ikke tilladt. Blanke fliser kan udpeges som helst bogstav , men når der er udpeget , skal være den samme for kurset af svinget.
9.

Tally Player Ens score, når timeren løber ud ved at tilføje bogstavet score for hver ordet Player One oprettet. Hvis en terning vises i to ord , vil det blive talt to gange - én gang for ord en, og en gang for ord to. Føj den samlede pålydende værdi af de terninger , der ikke anvendes . Træk fra den første samlede og optage resultatet på papir Player Ens score for sin første tur.
10

Pass terninger til Player Two. Fortsæt spille som i trin 3 , der passerer kuberne til den næste spiller, når det igen er færdig. Spillet fortsætter på denne måde, enten indtil den forudbestemte score er nået, eller indtil hver spiller har haft det forudbestemte antal turns.The Vinderen er den person eller holdet med den højeste score.
Spillet to < br >
11

Placer alle kuber i den ryster Cup og første spiller ryster og kaster terninger på bordet for at begynde sin tur.
12

Opret op til syv ord i en tværs og op og ned mønster , ved hjælp af face - up bogstaver i terninger. Opret blot ét ord i hvert ord længde fra to breve til otte. Alle ord skal forbinde . Egennavne , sammentrækninger kræver apostroffer , udenlandske ord eller ord , der kræver bindestreger er ikke tilladt. Blanke fliser kan betegnes som helst bogstav , men når der er udpeget , skal være den samme for kurset af svinget. Mens kan oprettes et vilkårligt antal ord længder , vil kun én af hver ordlængde tælles .
13

Grev Player Ens score, når han kan gøre ikke flere ord. Medtag kun en to bogstaver ord , en tre bogstaver , en fire - brev , en fem- brev , en seks- brev , en syv - bogstav og et otte- brev ord i løbet af en runde. Når en spiller har skabt et ord af en af ​​disse længder , kan han ikke tælle et ord af samme længde i denne runde . Hvis han gør , er højere scoring af de to ord diskonteret og værdien af ordet fratrukket spillerens score .
14

Tilføj bogstavet score for hvert ord. Hvis en terning vises i to ord , vil det blive talt to gange - én gang for ord en, og en gang for ord to. Føj den samlede pålydende værdi af de terninger , der ikke anvendes . Trække at alt fra den første alt. Optag resultatet på papir. Den pointtæller derefter flåter fra antallet af ord af to, tre, fire , fem, seks og syv bogstaver Spiller en skabt og registrerer dette ved siden af ​​Player One navn.
15

Pass terninger til Player Two ; spiller en anden tur opstår , når alle spillere har haft deres første tur. En runde kan fortsætte i op til fire shakes ( omdrejninger) . Alle spillere skal tage to omgange. En spiller kan passere over hans tredje og fjerde sving , hvis han føler, han kan ikke bedre hans score .
16

Shake, roll, stave , og videregive de terninger , indtil alle spillerne skabe et ord af hver længde . Den runde slutter også for en spiller , hvis de passerer deres tur , eller nå maksimalt fire omgange
17

scorer en spiller på hver ordlængde de skaber. ; ideelt set hver spiller skal have syv ord til at tilføje på det tidspunkt en runde er færdig.
18

Score en Grand Slam eller 50 ekstra point , for enhver spiller , der fuldender alle syv ord længder inden for to omgange. Tilføj 50 point til hans ord score . Score en lille Grand Slam , eller 25 ekstra point , for enhver spiller , der fuldender alle syv ord længder inden for tre omgange.
19

Afslut spillet efter et aftalt antal runder eller en bestemt score er nået.
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil