Clue FX Instruktioner

Brætspillet " Clue FX " bruger en elektronisk base og en række sensorer til at bestemme, hvor brikkerne på brættet er. Den er designet til at give spilleren en ny og anderledes spil oplevelse hver gang . I modsætning til tidligere udgaver af " Clue ," der er ingen dør eller mellemrum til at flytte. Butler fortæller spillerne , når og hvor at flytte. Spillet er i to til fire spillere, og anbefales til dem, 8 år og op . Instruktioner
Opsætning
1

Placer elektronisk base i spidsen for bestyrelsen, om det palæ grundkvadratet . Fastgør opretstående pap bunden til toppen af ​​den elektroniske base.
2

Adskil kortene ind mistænkte , steder og våben. Shuffle hvert dæk individuelt. Træk omkring halvdelen af kortene fra toppen og placere dem på bunden. Gentag for alle tre dæk .
3

Tag det øverste kort off af hvert dæk , og sæt det usynlige i " Case File" konvolut .
4

Bland alle tre dæk sammen . Skære dækket igen, og skub det første kort i en af ​​de mistænkte kuverter. Gentag med de resterende mistænkelige kuverter. Indstil disse rundt på brættet .
5

Shuffle og håndtere alle de resterende kort til hver spiller .
6

Vælg et token til at repræsentere hver spiller fra de fire tilgængelige tegn . Placer tegnene i Barn, det første værelse på tavlen. Pass hver spiller en " Clue " ark.
7

Tænd på den elektroniske tavle og logge tegn i spillet, når du bliver bedt om det butler.
Spilleregler hoteltilbud
8

Flyt , søg og undersøge , eller gøre en anklage , når Butler annoncerer det er din tur . Brug arket til at holde op med spor og krydse fra mistænkte.
9

Flyt din brik til et værelse , og tryk ned for at ændre værelser på din tur . Dette vil informere butleren hvilket rum du er i. Han vil fortælle dig , hvem der er i rummet , så gå videre til den næste spiller .
10

Flyt din brik til søgeknappen for at søge i rummet . Butler vil fortælle dig, hvilke mistænkte er i rummet. Undersøg kortene i den mistænkte Dette rammebeløb . Play vil flytte til den næste spiller , når du er færdig.
11

Flyt til knappen " Foreslå " for at komme med et forslag . Sig noget lignende, " Jeg tror, ​​det var Mr. Green , i Gazebo med Garden Shears . " Hvis spilleren til højre har en af ​​de tre kort , skal hun vise det til dig . Hvis ikke, gå til den næste spiller til at passere kortene. Gentag denne proces, indtil du tror, ​​du ved, hvilke tre kort er i sagen konvolut .
12

Flyt din karakter til knappen " Beskyld ", og tryk ned, når du er klar til at gøre en sag , og Inspector Brown er i samme rum . Sig for eksempel: "Jeg anklager Mr. Green , i Gazebo med Garden Shears . " En korrekt gæt slutter spillet. En forkert gæt fjerner dig fra spillet .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil