Hvordan man laver en videnskab spil Board

Et brætspil , især dem, der involverer naturvidenskab kan være både sjovt og lærerigt. Og det er en fin måde at vende en kedelig lektion til noget , at de studerende virkelig kan grasp.Things du har brug
Heavy karton
byggeri papir
markører eller farveblyanter
Lim
Science spørgsmål < br > Poletter
Dice
Vis Flere Instruktioner
Gør dit spil bord.
1

Tag din stykke robust pap og dække det med byggeri papir . Du kan vælge enhver farve, men husk på, at du også bliver nødt til at designe det .
2

Med markører, farveblyanter og andre farver af byggeri papir , skabe en sti , som spillerne vil rejse. Det kan være rundt på brættet , ligesom i Monopoly , eller på tværs af det , rundt i cirkler, eller på nogen måde du wish.Determine hvilket aspekt af videnskaberne du vil bruge. Et spil der beskæftiger sig med det periodiske system , for eksempel, kan have selve tabellen som stien . En videnskab brætspil der beskæftiger sig med anatomi kan have en sti gennem kroppen.
3

Opdel stien i firkanter , enten ved hjælp af en markør eller forskellige kvadrater af byggeri papir .
< br > 4

dekorere resten af ​​brættet med et tema i tankerne. En sti , der går gennem den menneskelige krop skal have en krop , der omgiver det . Et spil, der beskæftiger sig med natur og videnskab bør udformes på en miljømæssig motiv.
5

Opret naturvidenskabelige spørgsmål kort ud af byggeri papir . Spørgsmålene skal forholde sig til emnet. For eksempel bør de være om den menneskelige krop , natur, celler , det periodiske system af grundstoffer , osv. Skriv et spørgsmål på hvert kort . Hvis hver person får et spørgsmål , uanset hvad farve de lander på , sætte et spørgsmål på hvert kort . Hvis spørgsmålene vil blive baseret på de farver, som en spiller lander , kan du sætte flere spørgsmål på et kort - en for hver farve
Design dit spil
6 .

Beslut om reglerne. Afspilleren rolle terninger og komme videre et bestemt antal pladser. Hvis en spiller svarer rigtigt på et spørgsmål , de får til at gå igen. Hvis deres svar er forkert , den næste spiller går . En person, der svarede forkert på deres sidste tur skal få ét spørgsmål lige før de kan rulle og komme videre.
7.

Beslut , hvis du ønsker mellemrum at være " taber -a- turn " eller " freebie "rum , og markere dem i overensstemmelse hermed .
8

i et klasseværelse , skrive reglerne om bord for at gøre dem nemme at se . Du kan indarbejde dette i din videnskabelige design så godt.
9.

Beslut hvilke tokens og terninger vil blive brugt. For et spil om den menneskelige krop , vil små mennesker arbejder , såsom Army eller Lego mænd. For et spil om naturen , måske du gerne vil bruge noget fra naturen. For et dyr spil, så prøv at bruge små dyr .
10

Pakke det hele sammen , så det ikke vil gå tabt.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil