Instruktioner til Game of Life : Star Wars , Jedi Path af Milton Bradley

Den oprindelige "Liv" brætspil tilladt spillerne at pakke en farvet bil fuld af blå og pink tokens og fortsætte gennem livet , tjener dygtighed fliser og fuldføre udfordringer undervejs . "Game of Life : Star Wars, Jedi Path " vrider dette spil ved at tilføje en Star Wars tema i sagen . Stedet for at konkurrere om, hvem der kunne have flest penge som i den traditionelle version af Life, konkurrerer spillerne at se, hvem der kan være den mest magtfulde Jedi kriger . Instruktioner
1

Tegn to skill fliser ( enten begge af samme færdigheder eller af forskellige færdigheder) og vælg derefter en Jedi -klanen. Du kan vælge mellem Bantha , Kaadu eller Gundark . Dit første mål er at passere din første praktiske prøve - det Bantha klan tager længst rute , men giver dig den bedste chance for at passere dine Jedi tests. Gundark er den korteste rute , mens Kaadu ligger et sted i mellem
2

Spin spinner og flytte din karakter det fulde beløb af spin - . Medmindre du kommer på tværs af en rød plads. Hvis du kommer til en rød plads , skal du stoppe med det samme - også selvom du har flere træk tilbage . Følg instruktionerne fra den røde plads, så afslutte din tur. Bemærkelsesværdige røde firkanter omfatte " Jedi Trial ", " Build Lyssværd " og " The Trials " den sidste , som vil afgøre , om din karakter er Jedi eller Sith .
3

Tegn en " lektion" kort , hver gang du lander på en " lektion " firkantet , og følg vejledningen på kortet. Du bliver nødt til at vinde møde med henblik på at opnå en færdighed flise . Der er ingen straf for at tabe. Tjek Trin 6 for at se, hvordan møder håndteres.
4

Tegn en " Mission " kort , hver gang du lander på en " mission " firkantet, og følg derefter instruktionerne . Hvis du vinder støder på, plukke to dygtighed fliser. Hvis du mister mødet, mister en færdighed flise . Tjek Trin 6 for at se, hvordan møder er færdig.
5.

Land på en " Jedi Challenge " firkantet og du vil blive tvunget til at udfordre en anden spiller i det område, betegnet på pladsen. Hver af jer vil spin spinner , så tilføje, at nummeret til dit eksisterende færdigheder. Jo højere antal vinder . Hvis du binde , spinne igen.
6

Spin hjulet til at bestemme udfaldet af eventuelle møder. Bestemme, hvis du lykkes gøres ved at tilføje det nummer, du spinne til din figurs nuværende niveau og sammenligne det med mødet tærsklen nummer. For eksempel, hvis du havde brug for en energi niveau på 9 for at passere et møde , og din karakter har en 5 energi niveau , skal du dreje en 4 eller bedre. For at bestå den støder på, er du nødt til at have en række lig med eller større end de støder på tærsklen nummer. Hvis det lykkes , få fat i en færdighed kort efter eget valg.
7.

nå enden rum af spillet ved at flytte din karakter rundt på brættet . Den første Jedi at gøre det til "Final Trial " kan tilføje seks færdigheder, kan den anden tilføje tre, kan det tredje tilføje én og fjerde får ingen. Hvis du har valgt den mørke side , den første Sith at nå den endelige Trial modtager fire skill fliser , mens den anden Sith modtage ingen.
8

vinde kampe byder kun Jedi eller Sith kun ved at have mere skill points end hver anden spiller . Men hvis spillet har både Jedi og Sith spillere, skal Sith spilleren med flest skill points udfordre Jedi spilleren med flest skill points . Den Sith spiller kan vælge tre områder, hvor de to vil slaget (såsom Logic, Fighting og Energi ) . Begge spillere spin spinner og tilføjer, at nummeret til deres samlede skill points , med det højeste antal vindende . Hvis Sith spiller vinder alle tre, de vinder ; men hvis Jedi spilleren vinder en af ​​de udfordringer , de vinder .
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil