Sådan udfylder din Dungeons & Dragons Character diagramark Før spillet starter

udfylder en karakter ark forud for en Dungeons & Dragons kampagne kræver en vis kreativitet og nogle grundlæggende matematiske færdigheder . Fordi Dungeon Master (DM ) styrer spillet, rådføre sig med ham for eventuelle begrænsninger af race og klasse udvælgelse pålagt af kampagnen. Den " Dungeons & Dragons spillerens Handbook" indeholder detaljerede oplysninger om oprettelse og forvaltning karakter , samt oplysninger om de mulige klasser og racer i game.Things du har brug
" Dungeons & Dragons Player Håndbog "
Character ark
blyant
Vis Flere Instruktioner
1

Brug en blyant . Du vil sandsynligvis nødt til at foretage rettelser og justeringer i løbet af spillet .
2

Udfyld figurs navn og fysiske egenskaber i felterne øverst på arket. Herunder højde, vægt, øjenfarve og lignende træk hjælper spilleren at udvikle en klar idé om den karakter, og hjælper DM på samme måde .
3

Udfyld figurens klasse , race og Justering. Check med DM før du gør dette - kampagnen , hun har i tankerne kan begrænse dine valg. Endvidere kan nogle insistere på, at Ability Scores etableres først . Rådfør DM eller " Dungeons & Dragons spillerens Handbook" for detaljer om hvert element .
4

begynde at rulle for Ability Scores . De seks kategorier er Styrke, Smidighed, forfatning , intelligens, visdom og karisma . Hver Evne score bestemmes af en rullende ordning bestemmes af DM . En fælles rullende ordning for fastsættelse scores er " 4D6 " roll . Spilleren kaster fire terninger for hver Evne Score , droppe de laveste terningerne og tilføje de resterende tre i hvert enkelt tilfælde at producere den første Evne Score. De seks numre, der resulterer kan henføres til en af ​​kategorierne.
5

Foretag eventuelle nødvendige justeringer din evne Scores skyldes dit valg af race og klasse . Indtast disse i felterne i evnen scoringer sektion af karakter ark . For eksempel Elven tegn får en +2 bonus i Smidighed, men et -2 hit til forfatningen. . Consult "Player håndbog " for detaljer
6

Udfyld din Saving kaster : Fortitude , Reflex og viljestyrke. Disse tal stammer fra visse Ability Scores og de ​​forskellige evner og Magic modifikatorer som følger af dit valg af klasse og race. For eksempel, hvis du har en Elven Ranger med en base score på 10 i Smidighed , ville han modtage en +2 i Smidighed, en +1 Magic Modifier og en +2 Evne Modifier, hvilket giver i alt 15 for Reflex . Hoteltilbud KAYAK 7

Udfyld alle former for udstyr , som din karakter vil begynde spillet. Generelt DMs tillader 100 guldstykker for køb basisudstyr før spillet begynder . Indtast den købes i listen på den anden side af den karakter ark udstyr. Du udfylder de fleste andre afsnit efter kampen begynder , i samråd med DM og andre spillere.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil