Gode ​​ideer til D & D Tegn

The Dungeons & Dragons pen -og-papir rollespil fra Wizards of the Coast giver spillerne chancen for at gå på eventyr i en verden af ​​fantasi med figurer , de skaber fra en bred vifte af racer og erhverv . Visse af disse løb og erhverv går bedre sammen end andre; halvlange og elvere , for eksempel, modtage bonusser til deres færdigheder , hvis de er tyve eller rangers i modsætning til krigere eller barbarer. Mens det er helt i orden at skabe en figur , der passer til disse arketypiske forme, god spil, ligesom god historiefortælling, kommer fra at gå imod forventningerne, og trodser de vandelskrav arketyper , der er fastsat i en sådan fantasi kildemateriale som JRR Tolkiens " Ringenes Herre ". Et ulige valg af erhverv eller klasse for enhver karakter kan begrundes med en kreativ back- historie. Halvlange

til " Hobbitten " og " Ringenes Herre ", halvlange traditionelt forventes at være rogue klasse tegn som tyve, rangers og lejlighedsvis dual- class fighter - tyve. Halvlange er faktisk ret dygtige med disse karakter klasser , og der er intet galt med at spille dem på denne måde , men det kunne være mere interessant at vende på hovedet ideen om den luskede halvlange . Overveje at spille som en troldmand med et speciale , ligesom en åndemaner ; måske en ond krigsherre dræbte alle denne halvlanges landsmænd , så han sat på en søgen efter at blive verdens største åndemaner til at hæve sit folk fra de døde og hævn på den krigsherre med sin udøde hær .
Elves

Langlivede , stoiske vogtere af skoven, bliver alfer næsten altid portrætteret fredelige , logiske forvaltere af naturen. Men hvad hvis man blev opgivet i skoven og vedtaget af en stamme af omstrejfende barbarer ? Hvilken slags voksen ville han blive, hvis rejst i en kultur af blodtørst og Berserker raseri ? Hvordan ville hans overlegne styrke , udholdenhed og syn gavne hans adoptiv stamme ?

Mennesker

Mennesker har en tendens til at være jack- of- all -trades i enhver D & D kampagne. De er det eneste race, der kan spille som enhver karakter klasse, så som med det virkelige liv , er det lettere at finde mennesker , der udfører enhver tænkelig opgave og sværere at skabe en billedstormer baseret på en ulige valg af klasse alene - dette er hvor god ryg - historien er mest nyttige. Måske en menneskelig karakter kunne se sig selv som avatar af en gud og handle i overensstemmelse hermed mod andre, eller har en quirky rejsekammerat han mødte under ekstremt ulige forhold. Arbejde med den person, der kører dit spil at se, om du kan blive enige om nogle udestående fysiske eller mentale egenskaber til at indstille din karakter ud fra resten af menneskeheden.
Dwarves

dværge øst , sover og ånder under jorden , så det er relativt nemt at skabe en unik dværgenes karakter - bare give ham en lammende fobi for mørke eller lukkede rum for at få ham ud af minerne. Lad ham ikke blive en endimensional karakter , men; konkretisere sin back- historie med et liv på overfladen verden . Måske faldt han i med en høj pande publikum og blev en musiker . Dwarven skjalde er et sjældent syn , ja.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil