Sådan oprettes en Rogue Character for Third Edition Dungeons and Dragons

Ønsker at luske rundt i skyggerne og slå dine fjender , når de mindst venter det ? Får du begejstret ved udsigten til at plukke låsen og stjæle byttet , når ingen andre er på udkig ? Hvis ja, den slyngel er Dungeons and Dragons karakter klasse for dig, og denne guide vil hjælpe dig med at gøre din rogue så effektive og sjovt at spille som possible.Things du har brug
Spiller håndbog
Character sheet
Blyant
Dice
Vis Flere Instruktioner
1

Tænk over, hvordan din rogue vil interagere med resten af ​​gruppe af tegn , og hvilken rolle din rogue vil tjene . Vil du have en karakter, der sniger sig foran i gruppen, der søger efter fælder eller andre farer , og derefter rapportere tilbage til festen , men generelt opholder sig ud af skade på vej ? Ville du foretrække en slyngelstat , der fungerer som en sekundær fighter, gør ødelæggende brug af snigangreb evne i kamp ? Måske vil du gerne til at multi- class eller tilføje niveauer i en prestige -klasse for at få magi til at forøge din rogue evner .
2

Check med Dungeon Master din kampagne for at se, om hun har nogen særlig "husreglerne " eller begrænsninger, du måske nødt til at tage hensyn til , når man bygger en ny karakter . Nogle Dungeon Masters tillader ikke en slyngelstat at være af en lovlig justering eller kan have særlige regler for, hvornår en slyngelstat kan bruge sin snigangreb evne.
3

regne ud, hvilke løb du vil have din rogue at være. Halvlange tjene som den stereotype rogue , plukke lommer og sniger sig ind i små rum , at større racer ikke kunne passe ind . De får også en bonus til deres fingerfærdighed score, som er en slyngelstat primære attribut. Enhver race kan med held fylde rogue sko , dog. En halv - orc rogue måske ikke være meget subtile, men han kan behandle mere skade , og GNOME medfødte magi- evner kan mesh meget godt med en slyngelstat s sneakiness .
4

Generer de vigtigste evne scoringer for slyngelstater . De fleste Dungeon Masters har en foretrukken metode til at gøre dette , så sørg for at spørge først . Din højeste score bør straks placeres i fingerfærdighed til at gøre din rogue sværere at ramme og bedre til at snige sig . Karisma er en god næste mulighed for at bluffe din vej gennem en situation eller overbevise den handlende , at de varer , du forsøger at sælge virkelig ikke bliver stjålet . Må ikke undervurdere betydningen af ​​styrke for en slyngelstat , enten fordi det mere skade, du beskæftige sig med et overraskelsesangreb , jo mere sandsynligt din rogue vil overleve kamp.
5.

gennemlæse rouge liste over klasse færdigheder . Rogues har den største klasse dygtighed listen og modtage flest skill points , så enten vælge en bred vifte af færdigheder til at være anstændigt med , eller en lille delmængde af færdigheder til at være rigtig god til . En rouge , der planlægger på tavst skalering en slottets mure og derefter snige uopdaget gennem sine gangarealer bør vælge færdigheder som klatre, balance , svømme og skjule. Hvis du er mere interesseret i at have en streetwise troubleshooter , afhente færdigheder såsom at indsamle oplysninger , insinuationer , søg, mundaflæse eller fornuft motiv. En rogue , som vil være at finde og deaktivere forbryderiske fælder skal gå med åben lås eller deaktivere enheden.
6

Opbyg din nye figurs opgørelse . Lock picks er et must-have , som er små våben, som kan være skjult i rogue tøj , såsom dolke eller en saft . En forklædning kit er nyttigt til at bevæge sig rundt i en by, hvor vagter er på udkig efter din karakter. Rogues kan også sætte nogle af de mindre glamourøse ting som vandnødder eller et koben til god brug. Husk, at tung rustning vil forstyrre en slyngelstat evne til at snige sig rundt eller skjule , så læder rustning eller noget lignende , er det nok det bedste valg til beskyttelse mod angreb.
7.

Finish skabe rogue ved at skabe en persona for den karakter . Beslutte, hvordan de useriøse handlinger , vælge en guddom hun tilbeder , hvad moralske værdier , hun har , skal du vælge en aligment , og arbejde ud af, hvordan det tegn kom til at være en slyngelstat . Ikke alle slyngler er tyve . En rogue kunne være en diplomat fra et fjernt land , der er god til hurtigt at tale eller overbevise andre om at gøre ting, de normalt ikke ville ønsker at . Rogues kunne lønnet beskæftigelse som låsesmede eller fælde bygherrer eller kunne endda arbejde for den lokale milits som spejdere , der arbejder sammen med rangers .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil