Sådan oprettes et D & D 3.5 Character

Før du starter en ny Dungeons & Dragons kampagne , du har brug for at skabe en figur koncept. Uanset om det er en adræt alf slyngelstater der henter alle tilgængelige lomme eller en dværg præst , der ønsker at sprede budskabet om sin tro i hele verden , den type tegn, du opretter bestemmer, hvordan du vil spille spillet. D & D 3,5 Spillere Handbook fører dig gennem oprettelsen proces og viser alle de tilgængelige indstillinger for dine nye character.Things du har brug
Character sheet Salg 3 seks- sidede terninger
D & D 3,5 Players Handbook

Vis Flere Instruktioner
1

Roll tre seks- sidede terninger , og tilføje numre sammen for at finde dit første evne score . Gentag processen fem gange mere , så du har i alt seks scoringer spænder fra tre til 18 år. Din evne scoringer er grundlaget for al din figurs andre færdigheder og evner.
2

nedskrive de seks scoringer i " Ability Scores " sektionen på den venstre side af din karakter ark. Indtast de scores , hvor der er nødvendige for den type tegn, du ønsker at spille , så som at sætte dit højeste score i " Intelligence ", hvis du ønsker at spille en troldmand eller i " Strength ", hvis du ønsker at spille en fighter.


3

Vælg en af ​​de racer , der findes i kapitel to af spillerens håndbog , såsom " menneske ", " elf " eller " halv- orc ". Notér evnen score modifier for din race, såsom +2 forfatning og -2 karisma til en dværg karakter. Skift din evne score sektion i overensstemmelse hermed.
4

Skriv ned nogen særlige evner , som din race i afsnittet din karakter ark " særlige Kvaliteter " . For eksempel elver løb modtager "Low Light Vision" og " Martial Våben sprogfærdighed : Longsword " . Evner
5

undersøge de tilgængelige klasser i kapitel tre i spillerens håndbog og vælge den klasse du ønsker til brug for din karakter , såsom " Druid " eller " Monk ". Skriv dit valg i " klasse " overskrift i toppen af den karakter ark.
6

Undersøg "hit dø " til din klasse , såsom " 1D10 " for en fighter. Mark ned dine hit points baseret på din hit dø i " Hit Points " sektionen. For eksempel starter en fighter med 10 hit points plus bonus for at have en høj forfatning score . Undersøg bonus tabellen på side 9 i spillerens håndbog for at finde den bonus for din forfatning score , såsom " +1" til en score på 12. .
7.

Find antallet af skill points til din klasse , som viser under afsnittet " class Skills " . For eksempel starter en barbar med fire skill points , plus din intelligens modifier, gange fire. Åbent kapitel fire i spillerens håndbog for at se en liste af færdigheder .
8

Afsætte dine tilgængelige skill points til de færdigheder, der er anført i kapitel fire. Undersøg skemaet på side 63 for at se, hvilke færdigheder er cross klasse færdigheder for din klasse. For eksempel "Escape Artist " dygtighed er en cross klasse færdighed for barbar klasse , hvilket betyder, at du skal tilbringe to skill points til at købe et punkt i denne færdighed.
9.

Skriv ned dine færdigheder i " Skills " sektionen på den højre side af den karakter ark. Undersøg Kapitel fem i spillerens håndbog for at se en liste over bedrifter . Pick nogen bedrift for din karakter og skrive det ned i " kunststykke " sektionen. Menneskelige figurer modtage en gratis bonus feat på første niveau.
10

Undersøg side 111 af spillerens håndbog for at finde mængden af ​​start guld til din karakter klasse , såsom " 125 " til " Rogue " klasse. Notér noget udstyr i kapitel syv , som du ønsker at købe med start guld, såsom rustning eller våben. Skriv ned nogen ændringer rustning gør at din rustning klasse i " Armor Class " overskrift nær midten af den karakter ark.
11

Skriv ned de resterende oplysninger om din karakter , såsom hans navn, guddom og moralsk tilpasning. Du vil finde beskrivelser af de tilgængelige guder og linjeføringer i kapitel Seks af spillerens Handbook.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil